کد خبر : 12077
دیدگاه‌ها برای آسفالت لاین غربی خیابان ۴۰ متری دوم تا نوروز بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 18:38
-

آسفالت لاین غربی خیابان ۴۰ متری دوم تا نوروز

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از آسفالت لاین غربی خیابان ۴۰ متری دوم این شهر تا نوروز ۹۵ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر افزود: همزمان با اجرای عملیات اجرایی آیلندگذاری و جدول گذاری خیابان شهید باهنر (۴۰ متری دوم) از روز گذشته آسفالت این

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از آسفالت لاین غربی خیابان ۴۰ متری دوم این شهر تا نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر افزود: همزمان با اجرای عملیات اجرایی آیلندگذاری و جدول گذاری خیابان شهید باهنر (۴۰ متری دوم) از روز گذشته آسفالت این خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر لاین غربی خیابان ۴۰ متری دوم بیش از ۱۵۰۰ متر می باشد، اظهار داشت: از روز گذشته آسفالت حدود ۴۰۰ متر مسیر با ۹ نفر نیروی کاری و ۱۵ دستگاه کامیون و ماشین آلات آغاز شد و ادامه کار تا عید نوروز صورت خواهد گرفت.

استیری همچنین یادآور شد: طول مسیر اجرای طرح تعریض خیابان ۴۰ متری دوم بالغ بر۲ هزار و ۷۰۰ متر ، عرض هر باند سواره رو به صورت جداگانه ۱۱ متر جهت جلوگیری از برخوردهای رخ به رخ ، عرض آیلند میان جداکننده ۸ متر، عرض پیاده رو در هر جهت در افق طرح ۵ متر می باشد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: این طرح با هدف احیا و زیباسازی خیابان شهید باهنر و ایمن سازی عبور ترافیکی این منطقه از سطح شهر سبزوار در دستور کار شهرداری بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال صورت گرفت.

گفتنی است خیابان ۴۰ متری دوم به علت قرارگیری در حاشیه شهر و تردد حجم بالایی از وسایل نقلیه شاهد تصادفات زیادی بود که می رود با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی به صورت محسوسی کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.