دیدگاه‌ها برای آقای شهردار (سابق)! وقت سکوت نیست! بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 21:59
-

آقای شهردار (سابق)! وقت سکوت نیست!

هنوز دو سال نمی‌گذرد از زمانی که شهردار سبزوار با هزار حرف و حدیث بر این صندلی نشست …

هنوز دو سال نمی‌گذرد از زمانی که شهردار سبزوار با هزار حرف و حدیث بر این صندلی نشست و حالا باز با هزار حرف و حدیث دارد از این پست کنار می‌رود.

بعد از انتصاب هم در ماه‌های اول کلی حرف و حدیث و شایعه پخش شد. خبرنگاران با توجه به تصاویر منتشر شده، به این پرداختند که فرد دیگری شهردار واقعی است و موسی رجب‌زاده فقط در ظاهر به این پست منتصب شده و تصمیم‌گیر فرد دیگری است.

در زمان آغاز به کار، شهردار با این استدلال که «ما برای کار کردن آمده‌ایم و نمی‌خواهیم به حاشیه بپردازیم»، از پاسخ‌گویی کناره گرفت و به تعبیر خودش مشغول شد به کار و کار و کار!

حالا اما دیگر خبری از کار و کار و کار نیست! شورا از تغییر شهردار صحبت کرده و اخبار گویای این نکته است که شهردار استعفا داده است. حالا شهردار بی‌کار و بی‌کار و بی‌کار است! وقت دارد تا حسابی به حرف و حدیث‌ها پاسخ بدهد!

برای افکار عمومی این حق وجود دارد که بفهمند پشت پرده این انتصاب و کناره‌گیری نسبتاً کوتاه‌مدت چیست؟ شورا از دیدگاه خود موظف به پاسخگویی است اما به نظر می‌رسد شهردار، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد!

گروهی خودخوانده به نام «یاران انقلاب» ۶ نماینده در شورا دارد که رجب‌زاده را منصوب کردند با همان حرف و حدیث‌ها و حالا او را برمی‌دارند با حرف و حدیث تازه. رجب‌زاده باید از طرف خودش بگوید که چرا دارد استعفا می‌دهد؟ آیا به او فشار آورده‌اند؟ آیا تخلف کرده؟ آیا ناتوان بوده؟

جایگاه‌های مدیریتی در این نظام، امانت هستند و متصدیان این جایگاه‌ها باید امانت‌دار مردم باشند. اگر شهر در آمدن و رفتن شهردار این مقدار هزینه مادی و معنوی کرده، مردم محق هستند توضیح بشنوند از شهردار مستعفی! توضیح ندادن به آن‌ها، در دایره عدالت نیست.🔹آقای شهردار احتمالا سابق! وقت سکوت کردن نیست! در مشکل پیش آمده شریک نباشید و با مردم حرف بزنید! به خصوص از پشت پرده‌ها.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.