دیدگاه‌ها برای آن‌هایی که به «دِنگر دِنگر» آمده‌اند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 22:29
-

آن‌هایی که به «دِنگر دِنگر» آمده‌اند

«دِنگِر دنگر» یکی از آن تعابیر خاص سبزواری است. این تعبیر در زمانی استفاده می‌شود …

«دِنگِر دنگر» یکی از آن تعابیر خاص سبزواری است. این تعبیر در زمانی استفاده می‌شود که افرادی از سرِ استیصال و اضطرار در صددِ جبران یا پیدا کردنِ راه‌حل در می‌آیند و معمولاً سر و صدا هم به پا می‌کنند. این تعبیر در خودش، معنایِ سرگشته‌ای، حیرانی و ناچاری را به خوبی نمایش می‌دهد.

حکایتِ این روزهایِ دو نمایندۀ دیارِ ما و نیروهای دفترشان همین است! دو نفری که با کلی «دادار دودور» در انتخابات، وارد مجلس شدند، سر تا پای دولتِ قبل و نمایندگانِ قبلیِ مجلس را به باد انتقاد گرفتند و با کلی «می‌شود، می‌توانیم» در آن انتخابات خاص رأی آوردند. حالا در سال آخرِ خودشان، کارنامه‌ای دارند که نه تنها یک «هیچ» بزرگ محسوب می‌شود که حتی نقاط منفیِ زیادی مانند جریان سیلی به سرباز و بعضی مصاحبه‌های خبرساز هم در آن وجود دارد.

این دو نماینده، در شرایطی وارد سالِ آخرِ کارشان می‌شوند که در عمل همۀ پروژه‌های بزرگ در منطقه متوقف است و هیچ پروژۀ بزرگِ جدیدی در منطقه وجود ندارد. در حوزۀ ملی و بین‌المللی نیز، هربار مورد توجه قرار گرفته‌اند و اظهارِ نظری کرده‌اند یا کاری انجام داده‌اند، از بُعدِ منفی مورد توجه رسانه‌ها و فضای مجازی بوده‌اند! اگر کسی به این ادعا شک دارد، می‌تواند هشتگ فامیل این دو نفر را در جایی مانند توئیتر و مانند آن جست‌وجو کند!

حالا و در سالِ آخر، می‌بینند در دورانِ دولتی که با آن همراهی کردند نیز کاری از دستشان برنیامده و به «دِنگِر دِنگِر» آمده‌اند تا برای انتخاباتِ پیشِ رو حرفی برای گفتن داشته باشند؛ اما از آن جهت که برخلافِ تصورشان، نه دولت، نه مجلس نه دیگر نهادهای همراهشان، توان حل حجم بالای مشکلات اقتصادی و بین‌المللی را ندارند، عملاً راهی هم به سمت هیچ کارِ عملی در این چند ماه ندارند. یک راه برای آن‌ها مانده: اظهار نظر و سخنرانی‌های آتشین برای به هیجان آوردن افکار عمومی!

یکی دنبال شعار استان شدن سبزوار رفته و از یاد برده که خودش صراحتاً اعلام می‌کرد که استان شدنِ سبزوار، حداقل در سال‌های پیشِ رو، قابل تحقق نیست، دیگری هم که در مورد هر چیزی از فرانسه گرفته تا بدن‌نمایی زنان بی‌حجاب اظهار نظر می‌کند و خوراک هر رسانۀ داخلی و خارجی می‌شود تا در کنار همکارِ خود، نام سبزوار را بیش از پیش در عرصۀ ملی و جهانی، پیوند خورده به نام خودشان بدرخشانند!

دو نماینده‌ای که در سالِ اول کارشان با هیجان، به خبرنگاران وعده دادند سه ماه یک بار نشست خبری می‌گیرند و گزارش می‌دهند در مورد تحقق وعده‌هایشان، الآن یکی نزدیک یک سال و دیگری دو سال است نه نشست خبری گرفته‌اند و نه اصلاً جسارت دارند در جمع خبرنگاران دیار سربداران حاضر شوند. واقعیت همین است، آن‌ها هم دچار دردی شبیه شورا و شهردارِ هم‌فکرشان (وابستگان به جریان خودخواندۀ یاران انقلاب) هستند: کارنامه‌ای برای گفتن و دفاع کردن نیست!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.