کد خبر : 23922
دیدگاه‌ها برای آگاهی از وظایف نمایندگان مجلس به انتخاب مردم کمک می‌کند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 18:14
-

آگاهی از وظایف نمایندگان مجلس به انتخاب مردم کمک می‌کند

ایرنا فرماندار خوشاب گفـت: مردم در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات شناخت و آگاهی خود را نسبت به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش دهند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند. امان اللّه خدمتگزار در نشست با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: اطلاع از قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم سبب می‌شود نمایندگان شعارهای

ایرنا

فرماندار خوشاب گفـت: مردم در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات شناخت و آگاهی خود را نسبت به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش دهند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

امان اللّه خدمتگزار در نشست با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: اطلاع از قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم سبب می‌شود نمایندگان شعارهای خارج از حیطه وظایف خود ارائه ندهند.

وی اظهار داشت: در مواردی نامزدها برای کسب آرای بیشتر وعده‌هایی می‌دهند که عمل به آن خارج از چارچوب وظایف آن‌هاست.

وی گفت: بسیاری از مردم از آیین‌نامه‌ها و وظایف نمایندگان مجلس آگاهی ندارند و مطالباتی را که حل آن بر عهده دستگاه‌های اجرایی است از نمایندگان درخواست می‌کنند.

فرماندار خوشاب افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد جدی با آن‌ها می‌شود.

وی اظهار داشت: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات ایجاد بستر برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.