کد خبر : 5278
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح” اتوبوس کتاب” در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 16:50
-

اجرای طرح” اتوبوس کتاب” در سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از اجرای طرح ” اتوبوس کتاب” در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با اعلام این خبر گفت: سازمان اتوبوسرانی سبزوار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت خود اقدام به تهیه و نصب

سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از اجرای طرح ” اتوبوس کتاب” در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با اعلام این خبر گفت: سازمان اتوبوسرانی سبزوار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت خود اقدام به تهیه و نصب باکس های کتاب در داخل اتوبوس کرد تا شهروندان خصوصا کودکان، نوجوانان و جوانان بتوانند با کتاب انس بیشتری بگیرند و حتی مطلبی کوچک در سفرهای شهری خود بیاموزند.

وی با بیان اینکه در این طرح تمامی اتوبوس های شهری سبزوار مجهز با باکس های کتاب خواهند شد، افزود: با اتمام نصب باکس های کتاب تا هفته اینده، این طرح فرهنگی در به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار در ادامه با بیان اینکه جامعه در حال پیشرفت، با مطالعه و انس با کتاب شکل می‌گیرد و قالب خود را پیدا می‌کند، تصریح کرد: جوانان و کودکان ما باید کتاب را در سبد روزانه زندگی خود جا داده و پیدا کنند و این میسر نمی‌شود مگر با ایجاد فضاهای بزرگ و کوچک و آموزش‌های پدران و مادران که کتاب را نزدیکترین دوست فرزندان خود بدانند.

دولت آبادی با اشاره به اینکه باید از لحظه لحظه اوقات خود بطور بهینه سود ببریم و در هر زمان در جستجوی دانستنی‌ها باشیم، گفت: فرقی نمی‌کند در کدام موسسه اداره و یا سازمانی مشغول هستیم مهم این است که می توانیم از خود شروع کنیم و فرهنگ غنی مطالعه را بیش از پیش تداوم بخشیم.

گفتنی است اجرای این طرح به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار اجرایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.