کد خبر : 17391
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح پژوهشی روش های مختلف بازیافت پسماند در واحدهای مسکونی و آموزشی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 22:46
-

اجرای طرح پژوهشی روش های مختلف بازیافت پسماند در واحدهای مسکونی و آموزشی سبزوار

طرح پژوهشی بررسی و اجرای روش های مختلف بازیافت پسماند در واحدهای مسکونی و آموزشی شهرستان سبزوار اجرا می شود. عضو هیئت علمی گروه علوم و مهندسی محیط زیست و مجری این طرح گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی و آموزش مردم در بازیافت و کاهش پسماند به طور اختصاصی در مناطق هدف سازمان بازآفرینی،

طرح پژوهشی بررسی و اجرای روش های مختلف بازیافت پسماند در واحدهای مسکونی و آموزشی شهرستان سبزوار اجرا می شود.

عضو هیئت علمی گروه علوم و مهندسی محیط زیست و مجری این طرح گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی و آموزش مردم در بازیافت و کاهش پسماند به طور اختصاصی در مناطق هدف سازمان بازآفرینی، با استفاده از روش های مختلف انجام می گیرد.

دکتر قاسم ذوالفقاری افزود: برای تحقق هدف های تعیین شده در”سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی” مصوب ۱۳۸۲ هیات وزیران و نیز “سند ملی راهبردی احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری” مصوب ۲/۷/۹۳ هیات وزیران، در این طرح سکونتگاه های غیررسمی شهر سبزوار به عنوان محله های پایلوت انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه اصولا شرایط محیط زیست سکونت گاه های غیر رسمی به واسطه عواملی همچون مسایل اقتصادی و اجتماعی متفاوت از سایر مناطق است، افزود: در این طرح توجه جدی به شرایط محیط زیست سکونت گاه های غیر رسمی شده است و بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی و ۱۰۰ واحد آموزشی زیر پوشش این فعالیت علمی با مطالعات آماری قرار می گیرند.

این طرح توسط دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان مشاور پژوهشی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار به عنوان کارفرما اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.