کد خبر : 9093
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خوشاب بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 18:14
-

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خوشاب

سبزواریان: فرماندار خوشاب از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خوشاب خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، حسین ابراهیمی کردیانی در مراسم بازدید از پروژه‌های عمرانی در بخش مشکان این شهرستان با بیان اینکه امروز عده‌ای از سر دلسوزی برای انقلاب و نظام مسائل حاشیه‌ای ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه امروز عده‌ای

hosein-ebrahimi-khoshabسبزواریان: فرماندار خوشاب از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خوشاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین ابراهیمی کردیانی در مراسم بازدید از پروژه‌های عمرانی در بخش مشکان این شهرستان با بیان اینکه امروز عده‌ای از سر دلسوزی برای انقلاب و نظام مسائل حاشیه‌ای ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه امروز عده‌ای از سر نفهمی، کج فهمی و تندروی سیاسی به دنبال حواشی هستند که برای کشور آسیب است و ما اگر مدعی تبعیت از ولایت هستیم باید از حواشی دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم به خوبی از توافق هسته‌ای و دولت حمایت کردند، ادامه داد: امروز باید به فکر توسعه کشور بود و با توفیقاتی که حاصل شده و با تمسک به اتحاد، همدلی و همزبانی باید راه را برای ارائه خدمت بیشتر به مردم فراهم کرد تا وعده‌های دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور محقق شود.

فرماندار خوشاب با اشاره به خدمات دولت در مناطق محروم نیز گفت: دولت طی دو سال گذشته با وجود مشکلات موجود و موانع مالی و اقتصادی، خدمات زیربنایی زیادی را در حوزه توسعه آب روستایی، راه روستایی و گازرسانی، اینترنت پر سرعت، توسعه مکانیزاسیون کشت و … ارائه کرده که این میزان خدمت در طول ۳۰ سال انقلاب بی‌بدیل است.

ابراهیمی کردیانی با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی به بخش مشکان، روستای رباط جز و شهر خوشاب گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود که با تکمیل آن بخش زیادی از مردم منطقه و روستاهای با جمعیت ۴ تا ۵ هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.