دیدگاه‌ها برای از فرودگاه تا منطقه ویژه
حوزه انتخابیه در سراشیبی نزول
بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 18:18
-

از فرودگاه تا منطقه ویژه
حوزه انتخابیه در سراشیبی نزول

زمانی بود که ما از نمایندگان، مگاپروژه می‌خواستیم. از ساخت آزادراه در مسیرهای اصلی گرفته تا راه‌آهن و استان شدن…

زمانی بود که ما از نمایندگان، مگاپروژه می‌خواستیم. از ساخت آزادراه در مسیرهای اصلی گرفته تا راه‌آهن و استان شدن. روزگاری فرودگاه سبزوار سه پرواز در هفته داشت و مطالبه این بود که پروازها روزانه باشد! حالا اما …

در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در حال نزولیم. ۴ سال است منطقه غرب خراسان رضوی در دست نمایندگان و مدیرانی افتاده که به اصول گرایش داشتند و خودشان را مدعی یاری انقلاب می‌دانستند! اما هر چه می‌گذرد، فقط اخباری از نزول می‌شنویم!

راه‌آهن متوقف شد، تیم هندبال مدام می‌بازد، راه‌سازی‌ها متوقفند، ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی عملاً تعطیل است و …. حالا هم مخاطبان زیادی خبر می‌دهند فرودگاه سبزوار حتی یک پرواز در هفته ندارد!

فرودگاهی که کلی از مدیران و به خصوص «مؤسسه آبادانی» رزومه اصلی خودشان معرفی می‌کردند، به جای توسعه، به این روزگار افتاد! درست در همان روزهایی که همان مدیران و همان مؤسسه به خاطر دریافت مجوز منطقه ویژه، کلی به اصطلاح عامیانه «دادار دودور» راه‌انداخته‌اند!

چه شکی هست که عاقبت این پروژه هم به سرنوشت همان‌ها دچار خواهد شد؟

نمایندگان حوزه انتخابیه گویا کارهای مهم‌تری از پیگیری این پروژه‌ها دارند. یکی دنبال انتصاب مدیر علوم‌پزشکی است تا نیرو معرفی کند و آن یکی دنبال گرفتن مجوز منطقه ویژه برای مؤسسه‌ای است که هنوز پرونده‌های قضایی دارد! یادشان رفته زمان انتخابات چه وعده‌های عظیمی داده‌اند و محروم‌ترین طبقات جامعه را امیدوار کردند!

حرف دیگری نمانده! فقط اینکه: خجالت هم خوب چیزی است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.