کد خبر : 30466
دیدگاه‌ها برای استاد حوزه و دانشگاه: دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهش ۴۰ ساله تبیین و بازگو شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 14:22
-

استاد حوزه و دانشگاه: دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهش ۴۰ ساله تبیین و بازگو شود

تبیین دستاوردهای انقلاب و جهش ۴۰ ساله

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب امانتی در دست ملت ایران است، گفت: جهش چهار دهه‌ای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام مهدی موحدی در آیین ویژه یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور، در چهارراه شهدای سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن با جنگ رسانه‌ای، روانی و تبلیغاتی تلاش دارد دنیای سیاه ستمشاهی را روشن جلوه دهد، تبیین دستاوردها و برکات پرشمار انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد.

وی اظهار داشت: ایام دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترسیم و تبیین جهش چهار دهه‌ای کشور برای نسل جوان امروز است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارزش‌ها، اخلاق و معارف اسلامی در کشور برقرار شده است که رشد بی‌نظیر علمی و رونق مشارکت سیاسی برخی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام موحدی افزود: در طول ۴۳ سال گذشته خدمات عمرانی و زیرساختی چشمگیری در کشور در حوزه‌های مختلف رخ داده است و برای نمونه در حوزه بهداشت و درمان قبل از پیروزی انقلاب، پزشکانی از کشورهای همسایه کار طبابت را انجام می‌دادند و حال آنکه امروز جمهوری اسلامی ایران به قطب توریسم سلامت منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم، اهل ایمان را به پیروزی بشارت داده است، اظهار داشت: انقلاب، عزت اسلام را تضمین و پرچم اسلام  را برافراشته و صدای عدالت خواهی ملت ایران با شعار توکل به خدا  طنین انداز شده است و در هر جای جهان ظلم و ستم مشاهده شود، صدای اعتراض ملت آزاده ایران به گوش می‌رسد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از ابعاد انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است و در این مسیر علاوه بر اینکه در دوران دفاع مقدس مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد در سال‌های اخیر نیز دست آمریکای جنایتکار را، به عنوان جرثومه فساد، از منطقه کوتاه کرده است.

در بخشی از آیین یوم الله ۱۲ بهمن سبزوار، که با برنامه های مختلفی همراه بود، تمثال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور  مسئولان این شهرستان گلباران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.