کد خبر : 30505
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی سرزده از بیمارستان شهید واسعی سبزوار بازدید کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 13:29
-

استاندار خراسان رضوی سرزده از بیمارستان شهید واسعی سبزوار بازدید کرد

بازدید استاندار خراسان رضوی از بیمارستان شهید واسعی سبزوار

استاندار خراسان رضوی همزمان با تشدید شیوع کرونا به منظور نظارت بر روند خدمات‌دهی بیمارستان‌ها به مراجع کنندگان و بیماران، به طور سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید واسعی شهرستان سبزوار بازدید کرد.

یعقوبعلی نظری در حاشیه این بازدید گفت: بررسی کلی بدون اطلاعی داشتیم و باید گفت ضریب آمادگی در برابر این ویروس خیلی مهم است که مورد توجه قرار بگیرد تا بیماران به موقع بستری و درمان شوند.

وی تاکید کرد: طبق جمع‌بندی صورت گرفته، خوشبختانه این مجموعه درمانی از آمادگی‌ مناسب خوبی برخوردار است.

مشهد به عنوان دومین کلانشهر بزرگ کشور از روز گذشته (سه شنبه ) بر طبق آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت از رنگ نارنجی کرونایی به قرمز تغییر رنگ داد و هم اکنون هیچ شهرستانی با رنگ آبی در استان خراسان رضوی وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات نرم‌افزار “ماسک” با افزایش شمار مبتلایان به کرونا برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی تغییر رنگ داده اند و بر این اساس در حال حاضر پنج  شهرستان مشهد، سبزوار، تربت حیدریه ، ششتمد و بینالود رنگ قرمز کرونایی دارند در حالی که پیش از این فقط تربت حیدریه در شرایط قرمز بود.

بنابر این گزارش، هشت شهرستان در خراسان رضوی شامل کلات، سرخس، تربت جام، نیشابور، تایباد، بردسکن، چناران و رشتخوار هم رنگ نارنجی کرونایی دارند در حالی که پیش از این ۶ شهرستان استان رنگ نارنجی داشتند همچنین هم اکنون ۲۰ شهرستان دیگر خراسان رضوی در شرایط زرد قرار دارند. 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.