کد خبر : 25874
دیدگاه‌ها برای اعمال محدودیت در جاده‌های ورودی غرب خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 15:51
-

اعمال محدودیت در جاده‌های ورودی غرب خراسان رضوی

ایرنا فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، محدودیت تردد و کنترل‌های انتظامی و بهداشتی در ورودی غربی خراسان رضوی اعمال می‌شود. حسین اسدالهی روز دوشنبه در ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان داورزن افزود: این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا مسافران در مبادی ورودی

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، محدودیت تردد و کنترل‌های انتظامی و بهداشتی در ورودی غربی خراسان رضوی اعمال می‌شود.

حسین اسدالهی روز دوشنبه در ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان داورزن افزود: این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا مسافران در مبادی ورودی آن کنترل و تب‌سنجی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین پلیس راهور در مبادی ورودی شهر داورزن مستقر شده  تا از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کند.

وی گفت: پویش فراگیر «ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه اجتماع و رفت وآمدهای غیر ضروری و اجتناب از مسافرت» برای تغییر رفتار مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از طریق رسانه‌های محلی و فعالان فرهنگی شهرستان شکل گرفته است.

اسدالهی افزود:  قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک ساکن شهرستان و داورزنی های میهمان با نظارت شبکه بهداشت و همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری همه افراد بوسیله تیم‌های سلامت ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ستادهایی با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت شکل گرفته است.
وی گفت: با تشدید نظارت و بازرسی با مراکز و صنوفی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد شده و این مراکز بسته می‌شوند.

شمار مبتلایان به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۸ نفر رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در خراسان رضوی ۵۶۸ نفر گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.