کد خبر : 25871
دیدگاه‌ها برای اغلب اصناف سبزوار تعطیل شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 16:39
-

اغلب اصناف سبزوار تعطیل شدند

ایرنا رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت بیشتر اصناف این شهر تا پنجم فروردین ۹۹ تعطیل شد. علی کیانی افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان سبزوار، تمامی صنوف به‌جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش مرغ و میوه‌فروشی‌ها تعطیل شده‌اند. وی ادامه داد: بر مبنای

ایرنا

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت بیشتر اصناف این شهر تا پنجم فروردین ۹۹ تعطیل شد.

علی کیانی افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان سبزوار، تمامی صنوف به‌جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش مرغ و میوه‌فروشی‌ها تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: بر مبنای این مصوبه مقرر شد اتحادیه‌ها و اصنافی که کمتر با معیشت مردم ارتباط دارند به‌طور موقت واحدهای خود را تعطیل کنند.

وی گفت: دستورالعمل رعایت بهداشت فردی و نحوه ضدعفونی کردن واحدهای صنفی با هدف پیشگیری از کرونا برای تمامی اتحادیه‌های شهرستان سبزوار ارسال شده است.

کیانی افزود: برای پیشگیری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب‌وکار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.