کد خبر : 26144
دیدگاه‌ها برای امام‌جمعه سبزوار: قرنطینه خانگی بهترین خدمت به جامعه پزشکی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 15:40
-

امام‌جمعه سبزوار: قرنطینه خانگی بهترین خدمت به جامعه پزشکی است

ایرنا امام‌جمعه سبزوار با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع این بیماری، بهترین خدمت به جامعه پزشکی محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلیمن غلامرضا مقیسه در بازدید از قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار افزود: قرنطینه خانگی و خارج نشدن از منزل جز در موارد ضروری و عمل به

ایرنا

امام‌جمعه سبزوار با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع این بیماری، بهترین خدمت به جامعه پزشکی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلیمن غلامرضا مقیسه در بازدید از قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار افزود: قرنطینه خانگی و خارج نشدن از منزل جز در موارد ضروری و عمل به توصیه‌های  پزشکی برای قطع زنجیره ویروس، وظیفه‌ای شرعی و عقلی است.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا باوجود مشکلات آن زمینه را برای وفاق و همدلی بیشتر افراد خانواده در کنار همدیگر و رسیدگی به مشکلات فراهم کرده است.

امام‌جمعه سبزوار با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی، پرستاری و شبکه بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند افزود: به‌طور یقین این عزیزان جایگاه بالایی نزد خداوند دارند.

مقیسه با بیان این‌که در بروز سختی‌ها شخصیت و واقعیت افراد مشخص می‌شود افزود: شیوع بیماری کرونا سبب شده برخی با به‌کارگیری توان و امکانات خود از این فرصت برای  بندگی خدا و خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: در کنار تلاش کادر درمانی و مسئولان شهری، قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار  با حمایت خیران، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی تشکیل شده که در آن بانوان به شکل جهادی به تولید ماسک می‌پردازند و مردان نیز با ضدعفونی معابر شهری به شکل جهادی فعالیت می‌کنند.

امام‌جمعه سبزوار  همچنین از خدمات پرسنل آرامستان‌ها برای خاکسپاری اموات طبق پروتکل بهداشت و همراهی با خانواده‌های مصیبت دیده  در بحران کرونا قدردانی کرد.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۹۸ نفر رسیده و تاکنون ۱۲ تن از آنان فوت کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.