کد خبر : 25821
دیدگاه‌ها برای امام جمعه سبزوار: غلبه بر کرونا نیازمند بسیج همگانی است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 14:59
-

امام جمعه سبزوار: غلبه بر کرونا نیازمند بسیج همگانی است

ایرنا امام جمعه سبزوار گفت: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن نیازمند بسیج همگانی و همکاری همه مردم و مسئولان است. حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در حاشیۀ بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار که به درمان بیماران کرونا اختصاص یافته است افزود: باید از تلاش کادر پرشکی پرستاری و عوامل اجرایی علوم پزشکی شهرستان تشکر

ایرنا

امام جمعه سبزوار گفت: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن نیازمند بسیج همگانی و همکاری همه مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در حاشیۀ بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار که به درمان بیماران کرونا اختصاص یافته است افزود: باید از تلاش کادر پرشکی پرستاری و عوامل اجرایی علوم پزشکی شهرستان تشکر کرد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند مردم نیز باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری همراهی لازم را به خرج دهند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به فراخوان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برای همکاری داوطلبان مقابله با کرونا گفت: مردم دیار سربداران که از دیرباز به یاد فقرا و بیماران بوده اند هم‌اینک نیز به صحنه بیایند و با حمایت‌های خود به کمک بخش بهداشت و درمان بشتابند.

بر مبنای اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم اینک از مجموع ۲۱ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تنها دو بیمار در بیمارستان واسعی سبزوار بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.