کد خبر : 24573
دیدگاه‌ها برای انجمن اسلامی معلمان سبزوار ۲۱ جلسه در خصوص انتخابات مجلس برگزار کرده است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:19
-

انجمن اسلامی معلمان سبزوار ۲۱ جلسه در خصوص انتخابات مجلس برگزار کرده است

انجمن اسلامی معلمان سبزوار از فروردین‌ماه سال جاری تاکنون، ۱۰ جلسه رسمی داخلی، دو جلسه عمومی با سایر احزاب اصلاح‌طلب، دو جلسه اختصاصی با دو تشکل «انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها» و «مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری» و ۷ جلسه اختصاصی با برخی داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس برگزار کرده است. معاون اول انجمن اسلامی

انجمن اسلامی معلمان سبزوار از فروردین‌ماه سال جاری تاکنون، ۱۰ جلسه رسمی داخلی، دو جلسه عمومی با سایر احزاب اصلاح‌طلب، دو جلسه اختصاصی با دو تشکل «انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها» و «مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری» و ۷ جلسه اختصاصی با برخی داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس برگزار کرده است.

معاون اول انجمن اسلامی معلمان سبزوار با بیان این مطلب به خبرنگار سبزواریان گفت: داوطلبانی که انجمن اسلامی با آن‌ها جلسه اختصاصی برگزار کرده آقایان مجید اکبرنیا، فرهاد ترابی، ابوالفضل علی‌آبادی، سعید عنبرستانی، جواد علیکردی، مهدی مقصودی و براتعلی منصوریان بوده‌اند.

مجید دواچی افزود: در جلسات انجمن اسلامی معلمان سبزوار پس از بحث و تبادل‌نظر راجع به معیارهای صلاحیت کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر اتخاذ رویکرد اصلاح‌طلبانه در دفاع از حقوق شهروندی و اصول دموکراسی، داشتن برنامه و توانمندی جهت توسعه شهرستان، تعامل سازنده با احزاب و تشکل‌های سیاسی، رعایت صداقت و شفافیت در گفتار و رفتار سیاسی و سلامت مالی و اخلاقی در کارنامه سیاسی داوطلبان تأکید شد.

وی گفت: انجمن اسلامی معلمان در سال ۵۶ توسط تعدادی از معلمین انقلابی ازجمله شهید رجایی، شهید باهنر و شهید بهشتی ایجاد گردید و در سال ۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید. این تشکل در سال ۷۶ فعالیت خود را در سبزوار شروع کرد و از سال ۹۴ تاکنون دو مجمع عمومی برگزار نموده است و در حال حاضر قریب به چهارصد عضو رسمی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.