کد خبر : 7733
دیدگاه‌ها برای باید از استعداد و خلاقیت کارگران به نحو احسن استفاده شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 15:54
-

باید از استعداد و خلاقیت کارگران به نحو احسن استفاده شود

سبزواریان: امام جمعه سبزوار گفت: مسوولان باید تلاش کنند تا از استعداد و خلاقیت کارگران کشور به نحو احسن استفاده شود. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی روز چهارشنبه در آستانه روز جهانی کار و کارگر در جمع نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی سبزوار بر ترویج فرهنگ کار و تولید متناسب با نیاز جامعه

gholamhosein-ebrahimi01سبزواریان: امام جمعه سبزوار گفت: مسوولان باید تلاش کنند تا از استعداد و خلاقیت کارگران کشور به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی روز چهارشنبه در آستانه روز جهانی کار و کارگر در جمع نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی سبزوار بر ترویج فرهنگ کار و تولید متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد .

وی از کارگران به عنوان قشر مولد و زحمتکش جامعه نام برد و افزود : یکی از ارکان نظام و جامعه موضوع جامعه کارگری است که باید بیش از پیش به این قشر توجه شود.

وی افزود: کار فرمایان و کار آفرینان نیز حامیان اشتغال و تولید کشور هستند و باید از آنها حمایت کرد .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کار کارگران در زمینه تولید و اشتغال عبادت بزرگ است، گفت: کار و کارگر نباید منحصر به یک روز خاص باشد بلکه در تمام روزهای سال باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای امکانات خوبی در زمینه های صنعت، کشاورزی ، دامداری و … است، افزود: اگر از استعداد جوانان و کارگران درست بهره برداری شود در جامعه بی نیاز می شویم.

وی یادآورشد: جوانان و نوجوانان از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار هستند که باید خلاقیت ها شناسایی و به نحو بهینه بهره برد.

وی ادامه داد : برخی جوانان و افراد تحصیلکرده و جویای کار تنها به کار اداری و پشت میز نشینی می نگرند در حالی که این نگاه درست نیست و مساله مهم تولید کار و بهره بیشتر بردن است.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: برخی نابسامانی ها و گناهان در جامعه ارتباط با بیکاری دارد که بایستی با تلاش در جهت رفع موانع آن این آسیب ها را کمتر کنیم.

عقیل مختاری رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در ابتدای این نشست گزارشی از حوزه کاری ارائه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.