تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 19:17
-

با سبزوارخبر تمام اخبار را یک‌جا بخوانید

رپرتاژ آگهی: سبزوارخبر، اولین سامانه هوشمند جمع‌آوری اخبار سبزوار بزرگ دوره آزمایشی خود را پشت سر گذاشت. در سال‌های اخیر سایت‌های خبری و تحلیلی منطقه سبزوار بزرگ (سبزوار، داورزن، جوین و جغتای) و همچنین سایت‌های شخصی و سازمانی افزایش قابل توجهی داشته است؛ نکته‌ای که باعث شده است، سبزوار، به عنوان قطب رسانه‌های مجازی شرق کشور شناخته

sabzevarkhabar04رپرتاژ آگهی: سبزوارخبر، اولین سامانه هوشمند جمع‌آوری اخبار سبزوار بزرگ دوره آزمایشی خود را پشت سر گذاشت.

در سال‌های اخیر سایت‌های خبری و تحلیلی منطقه سبزوار بزرگ (سبزوار، داورزن، جوین و جغتای) و همچنین سایت‌های شخصی و سازمانی افزایش قابل توجهی داشته است؛ نکته‌ای که باعث شده است، سبزوار، به عنوان قطب رسانه‌های مجازی شرق کشور شناخته شود.

حضور فعال این رسانه‌ها در اولین نمایشگاه “توانمندی‌های رسانه سبزوار بزرگ” نیز شاهدیست بر اثرگذاری این بخش از رسانه‌های سبزواری بر فضای کلی رسانه‌ای شهرستان سبزوار و شهرستان‌های همجوار.

این تراکم فعالیت‌های خبری و تحلیلی در کنار تمامی مزایایی که دارد، یک نقطه ضعف مهم نیز دارد.

با افزایش مطالب تولیدی در سایت‌های خبری، شخصی، سازمانی و وبلاگ‌ها، فرصتِ مطالعه‌ی بخش زیادی از این مطالب (به دلیل کمبود وقت) از دست خواهد رفت؛ سایت‌های جدید فرصت کمتری جهت معرفی خود خواهند داشت و زمان زیادی جهت بررسی مطالب جدید سایت‌های مختلف هدر خواهد شد.

در سامانه هوشمند سبزوارخبر، تمامی مطالب منتشر شده در سایت‌های مختلف سبزوار (بیش از ۳۰ سایت) جمع‌آوری شده و در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه خواهد شد.

کاربران می‌توانند یک‌بار این سایت را باز کرده و بدون نیاز به بارگزاری چندباره، در طول روز از آخرین مطالب منتشر شده مطلع گردند.

sabzevarkhabar01

یکی از امتیازات منحصر به فرد این سامانه، جمع‌آوری اخبار به صورت کاملاً خودکار و بدون اعمال سلیقه‌های شخصی می‌باشد. بارها دیده شده است که در سامانه‌های مشابه اخبار، سانسور شده و یا برخی اخبار به صورت شخصی افزوده می‌شوند.

در این سایت سعی شده است تا بخش زیادی از نیازهای یک کاربر بومی برآورده شود به همین دلیل ابزارک‌های مختلفی مثل: اوقات شرعی، هواشناسی، پیشخوان روزنامه و نرخ ارز و طلا اضافه شده است.

sabzevarkhabar02

در کنار تمامی موارد یادشده، باید مهم‌ترین قابلیت این سایت را، هوشمندی آن و انتخاب خودکار اخبار مربوط به سبزوار، از مطالب منتشر شده در خبرگزاری‌های معتبر کشوری (بیش از ۲۰ منبع خبری در نسخه اولیه) عنوان کرد.

sabzevarkhabar03

شروع فعالیت این سامانه هوشمند خبری در مدت کوتاه راه‌اندازی آن از طرف بخش زیادی از رسانه‌های سبزواری دیده و حمایت شد که این باعث می‌شود از تمامی این همراهان و همکاران عزیز تشکر کنیم.

امیدواریم کاربران عزیز سایت سبزوارخبر، نظزات و پیشنهادات خود را برای این سایت ارسال کنند تا بتوانیم خدمات خود را بهتر و موثرتر ارائه کنیم.

امیر مسکنی – طراح و مدیر سامانه هوشمند سبزوارخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امید گلباز جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

عالیه این سایت جدید………….
موفق باشید………..

نظرات بسته شده است.