کد خبر : 29519
دیدگاه‌ها برای بنیاد برکت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به خوشاب خراسان رضوی اختصاص داد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 14:58
-

بنیاد برکت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به خوشاب خراسان رضوی اختصاص داد

فرماندار خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به این شهرستان اختصاص داده است تا در مناطق محروم و با هدف ایجاد فرصت شغلی برای جوانان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری پرداخت شود. امان‌الله خدمتگزار روز چهارشنبه در دیدار با

فرماندار خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به این شهرستان اختصاص داده است تا در مناطق محروم و با هدف ایجاد فرصت شغلی برای جوانان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری پرداخت شود.

امان‌الله خدمتگزار روز چهارشنبه در دیدار با کارآفرینان و فعالان صنعتی خوشاب افزود: با تسهیلات بیناد برکت و  نهادهای حمایتی در مجموع  افرون بر ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال جاری برای این شهرستان اختصاص یافته که از این محل ۴۳۷ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز با پرداخت افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار به روستاییان و مددجویان این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، دام و طیور، مشاغل خانگی، صنعت و خدمات ۶۹۱ فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار خوشاب گفت: یکی از ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی، محصول پسته است که با ۱۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ پسته از قطب‌های تولید این محصول در خراسان رضوی به شمار می رود.

وی افزود: همچنین با بکارگیری روشهای نوین دامپروری و اصلاح نژاد، زمینه برای افزایش تولید دام سبک در این شهرستان و رونق اشتغال در این حوزه فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.