کد خبر : 8600
دیدگاه‌ها برای بهره برداری از فرهنگسرای آستان قدس همزمان با هفته دولت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 18:02
-

بهره برداری از فرهنگسرای آستان قدس همزمان با هفته دولت

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار از افتتاح فرهنگسرای آستان قدس رضوی همزمان با هفته دولت در سبزوار خبر داد. به گزارش بصیر سبزوار، احمد برادران صبح امروز در بازدید از روند اجرایی فرهنگسرای آستان قدس اظهار داشت: پروژه فرهنگسرا به همت آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع از دو سال و

farhangsara-astan-qods01سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار از افتتاح فرهنگسرای آستان قدس رضوی همزمان با هفته دولت در سبزوار خبر داد.

به گزارش بصیر سبزوار، احمد برادران صبح امروز در بازدید از روند اجرایی فرهنگسرای آستان قدس اظهار داشت: پروژه فرهنگسرا به همت آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع از دو سال و نیم گذشته آغازشده است و امیدواریم در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰درصد از کارهای عمرانی پروژه به اتمام رسیده است تصریح کرد: فاز اول این طرح شامل سالن آمفی تئاتر،کتابخانه و…با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان و از محل اعتبارات آستان قدس به بهره برداری خواهد رسید.

برادران با اشاره به اینکه مساحت کل زمین در حدود ۵۰ هزار متر مربع است بیان داشت فاز دوم پروژه با امکاناتی مانند فروشگاه و …نیز بعد از انجام مقدمات شروع به کار خواهد کرد.

برادران همچنین در ادامه با بازدید از مراحل ساخت مخزن ۳هزار لیتری ذخیره آب شهر اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب محله های جهاد، شهرک اندیشه، فرهنگیان و شهرک ابوذر مرتفع خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه مدت ساخت این مخزن ۱۰ماه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

برادران با اشاره به نوع توپوگرافی مناطقی از شهرستان که با مشکل کمبود آب مواجه هستند عنوان کرد: شیب برخی از مناطق در شهر سبب می شود که در فصل گرم سال و با افزایش مصرف مشکل کم آبی برای این مناطق بروز کند که با اجرای طرح ذخیره سازی مشکل این مناطق نیز برطرف خواهد شد.

وی همچنین در بازدید دیگر از سایت مسکن مهر سبزوار عنوان کرد: بیش از۹۰درصد از مشکلات مربوط به شرکت های مجری در این سایت است که در سفر اخیر وزیرراه وشهرسازی به شهرستان تاکید برحل این مشکلات شد.

برادران عدم وجود مسجد و مدرسه را از مهم ترین مشکلات مردم در این سایت دانست و اضافه کرد: امیدوارین با تحویل سایت از اداره راه و شهرسازی به شهرداری معظلات نظیر جمع آوری زباله و ایجاد فضای سبز نیز حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.