دیدگاه‌ها برای به‌رغم تصویب بودجه جدید، شهرداری همان بودجه مشکوک به دستکاری را منتشر کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 17:01
-

به‌رغم تصویب بودجه جدید، شهرداری همان بودجه مشکوک به دستکاری را منتشر کرد

ساعتی پیش، وب‌سایت شهرداری سبزوار، بودجه‌ای که ۵ عضو شورای اسلامی این شهر می‌گویند دستکاری شده را به‌عنوان بودجه سال ۱۴۰۰ منتشر کرد. این در حالی است که شب گذشته، طی جلسه‌ای رسمی در شورای شهر، بودجه مشکوک به دستکاری اصلاح شده ‌و در واقع بودجه‌ای جدید به تصویب اکثریت رسیده‌است. این جلسه به درخواست

ساعتی پیش، وب‌سایت شهرداری سبزوار، بودجه‌ای که ۵ عضو شورای اسلامی این شهر می‌گویند دستکاری شده را به‌عنوان بودجه سال ۱۴۰۰ منتشر کرد.

این در حالی است که شب گذشته، طی جلسه‌ای رسمی در شورای شهر، بودجه مشکوک به دستکاری اصلاح شده ‌و در واقع بودجه‌ای جدید به تصویب اکثریت رسیده‌است. این جلسه به درخواست چند عضو هیئت‌تطبیق برگزار شده‌بود.

بودجه جدید، احتمالاً امشب در هیئت‌تطبیق بررسی می‌شود و در صورتی که با قانون مغایر نباشد تأیید خواهد شد؛ در این صورت، شهرداری موظف به اجرای این بودجه خواهد بود و نه بودجه‌ای که در وب‌سایتش منتشر کرده.

در واقع با تصویب بودجه جدید، اساساً اعتبار بودجه مشکوک به دستکاری که سایت شهرداری منتشر کرده زیر سؤال است.

نکته جالب آن‌که سال گذشته، شهرداری سبزوار تنها عنوان و خلاصه کل بودجه ۹۹ را در وب‌سایتش بارگذاری کرده اما حالا، تبصره‌های بودجه محل انتقاد نیز منتشر شده؛ اقدامی آشکار در مقابله با مصوبه شورای شهر و ۵ عضو منتقد شهرداری در شورا. چون ۵ عضو می‌گفتند شهرداری، تبصره‌ها را دستکاری کرده.

نکته دیگر آن‌که تبصره مربوط به بارگذاری بودجه در سایت شهرداری و انتشار آن در نشریات محلی، یکی از تبصره‌هایی بود که در جریان ادعای دستکاری در بودجه مورد بحث قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.