کد خبر : 9915
دیدگاه‌ها برای تجهیزات مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار کافی نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 18:12
-

تجهیزات مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار کافی نیست

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار کافی نیست، گفت: خواستار تجهیز و ارتقای تجهیزات جمعیت هلال احمر سبزوار هستیم. به گزارش فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات شهید حسینی مهری جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به

mohseni06سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار کافی نیست، گفت: خواستار تجهیز و ارتقای تجهیزات جمعیت هلال احمر سبزوار هستیم.

به گزارش فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات شهید حسینی مهری جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به ضرورت تجهیز و ارتقا تجهیزات جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سبزوار منطقه وسیعی در سه شهرستان داورزن،خوشاب و سبزوار را زیر پوشش دارد و مسئولان استانی و ملی باید به این جمعیت نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر نمونه بارز ایثار و فداکاری در عرصه امداد و نجات هستند، تصریح کرد: این مجموعه یک سازمان عام‌المنفعه است که با جذب داوطلبان و آموزش آنها به مردم خدمات ارائه می‌کند که باید به این نوع از خدمت ارج نهاده شود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه ما در حوادث مختلف شاهد حضور جدی نیروهای هلال احمر هستیم، گفت: امروز امدادگران این نهاد مردمی در خط مقدم امدادرسانی در کشور قرار دارند و عضویت در این سازمان یک افتخار محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر سبزوار یکی از پرکار و فعال‌ترین واحدها در سطح استان خراسان رضوی است، عنوان کرد: با توجه به قرارگیری شهرستان در کریدور سبزوار، تهران و سبزوار، مشهد،سبزوار، بردسکن و سبزوار، خوشاب و پوشش جاده‌ای جمعیت هلال احمر سبزوار در این محدوده‌ها،تامین تجهیزات مورد نیاز برای این مجموعه یک ضرورت جدی است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه برای تامین تجهیزات و امکانات جمعیت سبزوار از طریق سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر کشور پیگیری‌هایی را داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر امکانات مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار مطلوب اما کافی نیست و نیاز به تامین خودروی آمبولانس است.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز در این بازدید با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر سبزوار در حوادث مختلف اظهار کرد: در حال حاضر با سه پایگاه امداد و نجات در سطح محورهای سبزوار، شاهرود و سبزوار، بردسکن به ارائه خدمات به هموطنان می‌پردازیم.

رضا شهرآبادی با بیان اینکه همزمان با آغاز فصل زمستان پایگاه امداد و نجات موقتی در محور سبزوار، نیشابور مستقر می‌شود، افزود: این اقدام در زمینه ارائه خدمات بهتر به زائران حضرت رضا(ع) و در راه‌ماندگان در فصل زمستان انجام می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.