کد خبر : 23220
دیدگاه‌ها برای تمام امکانات سبزوار برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی بسیج شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 19:00
-

تمام امکانات سبزوار برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی بسیج شده است

ایرنا  امام‌جمعه سبزوار گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران رضوی دهه آخر صفر فراهم شده است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مقیسه در دیدار با مسئولان موکب‌های بین‌راهی غرب خراسان رضوی افزود: شهرستان سبزوار باید به یک برند در زمینه استقبال و پذیرایی از  زائران و کاروان‌های پیاده تبدیل شود. وی اظهار

ایرنا

 امام‌جمعه سبزوار گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران رضوی دهه آخر صفر فراهم شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مقیسه در دیدار با مسئولان موکب‌های بین‌راهی غرب خراسان رضوی افزود: شهرستان سبزوار باید به یک برند در زمینه استقبال و پذیرایی از  زائران و کاروان‌های پیاده تبدیل شود.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های داورزن و سبزوار دروازه ورودی خراسان رضوی هستند که زائران بسیار از این مسیر رفت‌وآمد دارند لذا در مبادی ورودی و محل استقرار موکب‌ها، کارت‌های دعوت اسکان و پذیرایی به زائران داده می‌شود.

امام‌جمعه سبزوار گفت: علاوه بر موکب‌های بین‌راهی در مسیر شهرستان سبزوار، یکی از بزرگ‌ترین موکب‌های اسکان زائران حضرت امام رضا (ع) با ظرفیت بیش از سه هزار نفر در مصلای نماز جمعه این شهر با مشارکت خیران و مردم این شهرستان دایر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقیسه ادامه داد: موکب‌ها علاوه بر پذیرایی از زائران باید به برنامه‌های فرهنگی و معرفت افزایی زائران نیز توجه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.