کد خبر : 7795
دیدگاه‌ها برای تولید و پخش بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 23:26
-

تولید و پخش بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت در سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۱۰ تن آسفالت در این شهر توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری تولید و پخش شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی سبزوار در سال ۹۴ به عنوان یکی از اولویت‌های

asfaltسبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۱۰ تن آسفالت در این شهر توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری تولید و پخش شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی سبزوار در سال ۹۴ به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار می باشد که به همین منظور این سازمان از ابتدای سال۹۴ تاکنون نزدیک به یک هزار و ۵۱۰ تن آسفالت تولید و پخش نموده است.

وی با اشاره به نیاز برخورداری شهر از معابر و خیابان‌های استاندارد، نقش و عملکرد سازمان را در تحقق این هدف، پراهمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این سازمان در حوزه مدیریت تولید آسفالت گرم و اجرای پروژه‌های پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر با حفظ رویه جاری و تقویت توان و بنیه سخت‌افزاری خود نقش شایسته‌تری ایفا کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار متراژ خیابان ها و کوچه های آسفالت شده طی یک ماهه اخیر را ۱۳ هزار و ۵۹۰ متر مربع اعلام نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.