کد خبر : 9358
دیدگاه‌ها برای جاده روداب به سبزوار آسفالت می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 10:53
-

جاده روداب به سبزوار آسفالت می‌شود

سبزواریان: شهردار روداب گفت: جاده روداب به سبزوار پس از ۲ سال، عملیات تعریض آماده آسفالت است. کاظم خلیلی دارینی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه عملیات تعریض جاده روداب، سبزوار طی ۲ سال گذشته توسط شهرداری روداب انجام شده است، اظهارداشت: زیر ساخت‌های ابتدایی برای آسفالت جاده به عرض ۱۰ متر و ۴۰

asfalt01سبزواریان: شهردار روداب گفت: جاده روداب به سبزوار پس از ۲ سال، عملیات تعریض آماده آسفالت است.

کاظم خلیلی دارینی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه عملیات تعریض جاده روداب، سبزوار طی ۲ سال گذشته توسط شهرداری روداب انجام شده است، اظهارداشت: زیر ساخت‌های ابتدایی برای آسفالت جاده به عرض ۱۰ متر و ۴۰ سانتی متر آماده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از منابع مالی برای آسفالت جاده انجام شده، افزود: بخش دیگر اعتبارات نیازمند کمک مسئولان و نمایندگان شهرستان سبزوار و مردم خیر می‌باشد تا پس از تعریض عملیات آسفالت آن هم به اتمام برسد.

شهردار روداب با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر این جاده توسط شهرداری روداب تعریض شده که بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در بر داشته است، خاطرنشان کرد: ۲۰ کیلومتر دیگر آن توسط وزارت صنایع و معادن و ۸ کیلومتر آن هم توسط اداره راه و شهر سازی تعریض شده است.

خلیلی دارینی تصریح کرد: درحال حاضر ۱۰۰۰ تن آسفالت تامین شده ولی برای اتمام این کار به کمک خیرین و مسئولان نیازمند هستیم.

همچنین با اشاره به مرکز درمان بستر روداب، افزود: با اعتباراتی که از محل ماده ۱۸۰ با تلاش‌ها و پیگیری‌های نمایندگان شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی تزریق شده است، این پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری و فرماندار سبزوار قول‌هایی برای بهره برداری سریع تر این مرکز داده اند، عنوان کرد: تا کنون این مرکز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم هرچه سریع تر به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.