کد خبر : 26892
دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اسلامی شهر سبزوار در حضور شهردار به حاشیه کشیده شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 10:33
-

جلسه شورای اسلامی شهر سبزوار در حضور شهردار به حاشیه کشیده شد

جلسه امروز شورای اسلامی شهر سبزوار که با دستور کار طرح سؤال دو عضو شورا از شهردار این شهر برگزار شد، نهایتاً منجر به درگیری لفظی شد.

به گزارش سبزواریان، سیدعلی کوشکی شهردار نیز در پاسخ به سؤال‌های قربانعلی کلمیشی و مسعود پسندیده گفت که تذکر و سؤال، قانونا متفاوت است اما آن‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند و در حالیکه باید ابتدا به شهردار تذکر دهند، از او سؤال می‌پرسند.
کوشکی در ادامه همچنین گفت: «تذکر نیز باید درباره وظایف شهردار باشد که بسیاری از اوقات اینطور نیست.»
او در پاسخ به اینکه چرا کم در جلسات شورای اسلامی شهر حاضر می‌شود نیز گفت: «قانون می‌گوید شهردار یا نماینده او باید در جلسات کمیسیون‌هایی که لوایح شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد حاضر شود که این موضوع رعایت می‌شود.»

شهردار سبزوار با اشاره به کارزار اینترنتی درخواست استیضاحش، اظهار کرد: «بسیاری از افراد با من تماس می‌گیرند و می‌گویند نام ما در فهرست امضاکنندگان این کارزار موجود بوده در حالیکه ما آن را امضا نکرده‌ایم.»
او همچنین از رئیس و سخنگوی شورا خواست «جو را متشنج نکنند» و گفت که می‌داند تا پایان دوره‌اش، «از این مباحث زیاد خواهد بود».
در ادامه، اعتراض زهرا بخشی عضو شورا به عدم پوشش زنده جلسه در صفحه اینستاگرامی شورا -که پسندیده در پاسخ به او گفت پخش زنده این صفحه مسدود شده است- منجر به درگیری لفظی میان علی ارغیانی و مسعود پسندیده شد که اتمام جلسه را به‌دنبال داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.