کد خبر : 17815
دیدگاه‌ها برای دانشگاههای حکیم سبزواری و اقلیم کردستان عراق تفاهمنامه امضا کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 8:57
-

دانشگاههای حکیم سبزواری و اقلیم کردستان عراق تفاهمنامه امضا کردند

ایرنا مدیر روابط بین الملل و همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بین این دانشگاه و دانشگاههای صلاح الدین و تیشک اقلیم کردستان عراق تفاهمنامه همکاری منعقد شد. دکتر غلامعلی فرزی افزود: این تفاهمنامه با دانشگاه صلاح الدین عراق شامل تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشهای علمی مشترک در

ایرنا

مدیر روابط بین الملل و همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بین این دانشگاه و دانشگاههای صلاح الدین و تیشک اقلیم کردستان عراق تفاهمنامه همکاری منعقد شد.

دکتر غلامعلی فرزی افزود: این تفاهمنامه با دانشگاه صلاح الدین عراق شامل تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشهای علمی مشترک در حوزه های علوم پایه، علوم مهندسی، ادبیات فارسی و ادبیات عرب و علوم ورزشی است.
وی گفت: تفاهمنامه دیگر با دانشگاه تیشک که از دانشگاههای غیردولتی و شهریه پرداز اقلیم کردستان عراق است با هدف جذب دانشجو امضا شد.
مدیر روابط بین الملل و همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری زمینه های همکاری و ارتباطات متقابل با دانشگاههای اقلیم کردستان عراق را بسیار زیاد توصیف و بیان کرد: با امضای این دو تفاهمنامه و رایزنیهای صورت گرفته با سایر دانشگاههای اقلیم کردستان عراق بستر همکاریهای متقابل علمی و دانشگاهی هموار شده است. 
دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ ‘دانشگاه محور’ در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکترا و ۱۰ دانشکده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.