کد خبر : 10254
دیدگاه‌ها برای دانشگاهها باید محل نشاط سیاسی و فعالیت های اجتماعی باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 20:12
-

دانشگاهها باید محل نشاط سیاسی و فعالیت های اجتماعی باشد

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دانشگاهها باید محل نشاط سیاسی و فعالیت های اجتماعی باشد. به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار اظهار کرد: توجه به دانشگاه و دانشجویان به معنای توسعه کشور است و دولت یازدهم در این زمینه توجه

ahmad-baradaran02سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دانشگاهها باید محل نشاط سیاسی و فعالیت های اجتماعی باشد.

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار اظهار کرد: توجه به دانشگاه و دانشجویان به معنای توسعه کشور است و دولت یازدهم در این زمینه توجه زیادی به دانشگاهها دارد.

وی بیان کرد: دانشجویان باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و در کنار فعالیت های پژوهشی و علمی به فعالیت های سیاسی و اجتماعی هم بپردازند.

نماینده عالی دولت در سبزوار گفت : دانشجویان بایستی در عرصه سیاسی کشور حضوری مداوم داشته باشند و از نزدیک به رصد فعالیت های دولت بپردازند.

وی با اشاره به تحصیل حدود ۳۶ هزار دانشجو در شهرستان سبزوار افزود: دانشجویان نباید فقط به مسائل پژوهشی بپردازند و باید در عرصه اجتماعی نقش آفرین باشند .

وی به توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات نظام و انقلاب است .

برادران در ادامه با اشاره به اینکه دولت امروز در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در سطوح مختلف به دستاوردهای خوبی دست یافته است، گفت : بزرگترین توفیق دولت یازدهم ایجاد آرامش اقتصادی در کشور و پیروزی در عرصه مذاکرات هسته ای بود .

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار نیز در این آیین گفت: افزایش تعداد دانشجویان در یک شهر به معنای ارتقای امنیت آن منطقه است.

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه دانشجویان نخبگان یک کشور هستند ، اظهار کرد : نسل دانشجوی ما مهمترین سرمایه کشور بوده که مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار نیز گفت: این واحد دانشگاهی از قدیمی ترین دانشگاه های سطح این شهرستان است که تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر فارغ التحصیل داشته است.

محمد رضا سعیدی اصل افزود: مردم اعتماد خوبی به این دانشگاه دارند و این موضوع از مهمترین سرمایه اجتماعی محسوب می شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.