کد خبر : 17297
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی ۷ خط تولید با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 16:43
-

راه‌اندازی ۷ خط تولید با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر در سبزوار

مجید نعمتی با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور نیازمند حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان است، اظهار کرد: بانک‌های عامل و دیگر نهادهای حمایتی می‌توانند با اختصاص تسهیلات کم کارمزد زمینه‌های رشد اشتغال‌زایی و ریشه‌کن شدن بیکاری را در شهرستان سبزوار فراهم کنند. وی در خصوص چگونگی فعالیت اشتغال‌زایی خود در عرصه تولید

مجید نعمتی با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور نیازمند حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان است، اظهار کرد: بانک‌های عامل و دیگر نهادهای حمایتی می‌توانند با اختصاص تسهیلات کم کارمزد زمینه‌های رشد اشتغال‌زایی و ریشه‌کن شدن بیکاری را در شهرستان سبزوار فراهم کنند.

وی در خصوص چگونگی فعالیت اشتغال‌زایی خود در عرصه تولید عسل، افزود: در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در عرصه تولیدات کشاورزی آغاز کرده‌ام که در نخستین سال فعالیت با تعداد و خرید سه عدد کندو زنبورعسل برداشت و تکثیر خوبی داشته‌ایم و تشویق به کار و فعالیت بیشتر شده‌ام.

کارآفرین و تولیدکننده برتر یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه فعالیت خود را دریافت تسهیلات کم کارمزد از سوی بسیج سازندگی اعلام کرد و ادامه داد: همچنین در سال بعد با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی و حمایت دوستان به دنبال فعالیت بیشتر و افزایش تعداد کندوها بوده‌ام.

نعمتی بیان کرد: در سال‌های بعدی تعداد کندوها تا ۵۰۰ و یک هزار عدد افزایش یافت که در این کار تعداد ۵ الی ۱۰ کارگر ثابت و ۲۵ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ بسته‌بندی عسل و صادرات آن به چندین شهر و کشور را آغاز کردم، گفت: در همین راستا تولیدات کشاورزی، حدود هفت‌ خط تولید راه‌اندازی کرده‌ام که در این واحد تولیدی و کارخانه به‌طور متوسط ماهیانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ کارگر مشغول به کار شدند که در حدود ۵۰ کارگر ثابت و مابقی به‌صورت غیرمستقیم بوده‌اند.

کارآفرین و تولیدکننده برتر افزود: در سال ۹۴ به‌عنوان زنبوردار نمونه شهرستان سبزوار و به‌عنوان تولیدکننده برتر و در سال ۹۵ به‌عنوان تولیدکننده برتر شهرستان سبزوار و همچنین کارآفرین نمونه شهرستان سبزوار انتخاب‌شده‌ام که لوح و تندیس را از دست صنعتگران این شهرستان دریافت کرده‌ام.

نعمتی بیان کرد: بنده ۱۲ پروانه تولید کشاورزی و ۵۴ پروانه تولیدات مواد غذایی در سطح شهرستان سبزوار را دریافت کرده‌ام که تولیدات کشاورزی دیگر همانند گلخانه، پرورش ماهی و غیره را انجام می‌دهم و در آن به‌طور ثابت ۱۰ کارگر ثابت و ۵۰ کارگر غیرثابت مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که تمامی جوانان کشورمان با حمایت اقشار مختلف جامعه در سطح استانی و شهرستانی و اشخاص حقیقی و حقوقی بتوانند اشتغال‌زایی با درآمد خوبی داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.