کد خبر : 520
دیدگاه‌ها برای رتبه بندی مجاری عرضه سوخت سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1393 - 9:54
-

رتبه بندی مجاری عرضه سوخت سبزوار آغاز شد

سبزواریان.کام: تیم های تخصصی شرکت پخش منطقه سبزوار طبق روال هرساله اقدام به رتبه بندی مجاری عرضه سوخت در شش ماه اول و دوم سال می کنند.  به گزارش شانا رتبه بندی مجاری عرضه سوخت به منظور ارائه خدمات مطلوب و استاندارد سازی فعالیت های مجاری عرضه و با هدف بهبود خدمات عرضه سوخت، مشتری

oll

جایگاه سوخت با رتبه ممتاز در اردبیل

سبزواریان.کام: تیم های تخصصی شرکت پخش منطقه سبزوار طبق روال هرساله اقدام به رتبه بندی مجاری عرضه سوخت در شش ماه اول و دوم سال می کنند.

 به گزارش شانا رتبه بندی مجاری عرضه سوخت به منظور ارائه خدمات مطلوب و استاندارد سازی فعالیت های مجاری عرضه و با هدف بهبود خدمات عرضه سوخت، مشتری مداری، زیبا سازی، بهره مندی از فناوری های روزآمد در توزیع سوخت و تسریع در امر سوخت رسانی انجام می شود.

بر اساس اطلاعات این شرکت اقدام فوق به رتبه بندی جایگاه های سطح منطقه منجر می شود که تعیین کننده کارمزدهای جایگاه ها براساس رتبه های اخذ شده خواهد بود.

گفتنی است نظارت بر فعالیت جایگاه ها بصورت مستمر توسط گروه های فنی و تخصصی انجام می شود که درصورت مشاهده عدم انجام هر یک از شاخص های تعریف شده نسبت به تنزل درجه جایگاه اقدام و درصورت فعالیت بیشتر متصدیان جایگاه برای بهبود این شاخص ها و نزدیک شدن به استانداردهای لازم، ارتقای درجه جایگاه را در پی خواهد داشت.

همچنین سیستم پیامگیر منطقه بشماره ۴۲۱۶۹۰۷ و سیستم پیامک ۳۰۰۰۴۸۱۰۰۰ و شماره تلفن ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران( ۰۹۶۲۷) بطور ۲۴ ساعته آماده است تا نظرات و پیشنهادهای شهروندان را در رابطه با این موضوع دریافت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.