کد خبر : 25642
دیدگاه‌ها برای روز بازارهای داورزن با هدف جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 14:43
-

روز بازارهای داورزن با هدف جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

ایرنا فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا روز بازارهای دوشنبه و جمعه این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است. حسین اسداللهی در کارگروه مدیریت بحران شهرستان داورزن افزود: همچنین با رویکرد پیشگیرانه از بیماری کرونا بازارچۀ نوروزی این شهرستان به منظور عدم تجمع شهروندان لغو شده است. وی اضافه کرد: شهرستان داورزن به

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا روز بازارهای دوشنبه و جمعه این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

حسین اسداللهی در کارگروه مدیریت بحران شهرستان داورزن افزود: همچنین با رویکرد پیشگیرانه از بیماری کرونا بازارچۀ نوروزی این شهرستان به منظور عدم تجمع شهروندان لغو شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر لازم گرفته شده است.

فرماندار داورزن گفت: در همین راستا هیئت‌ها و کاروان‌های عبوری مسیر شهرستان داورزن با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت با رعایت موازین بهداشتی انجام می شود.

اسداللهی افزود: ستادهای فرعی در شهر و روستاهای داورزن با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت روستایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان و ارائۀ توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا فعال شده است.

وی ادامه داد: مراکز عمومی، اماکن مذهبی، زائرسراهای آستان قدس رضوی، مدارس و مراکز آموزشی شهرستان داورزن با استفاده از مواد شویندۀ بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.