کد خبر : 24078
دیدگاه‌ها برای رویداد ملی استارتاپ ویکند آب در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 - 20:59
-

رویداد ملی استارتاپ ویکند آب در سبزوار برگزار شد

ایرنا رویداد ملی «استارتاپ ویکند آب» با هدف شناسایی مشکلات حوزه آب و ارائه ایده‌هایی در این زمینه شنبه شب در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. دبیر این رویداد گفت: این استارتاپ ویکند با رویکرد حمایت از ایده‌های نوآورانه در زمینه آب و با هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و تجربه برپا شده است. قاسم ذوالفقاری افزود:

ایرنا

رویداد ملی «استارتاپ ویکند آب» با هدف شناسایی مشکلات حوزه آب و ارائه ایده‌هایی در این زمینه شنبه شب در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دبیر این رویداد گفت: این استارتاپ ویکند با رویکرد حمایت از ایده‌های نوآورانه در زمینه آب و با هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و تجربه برپا شده است.

قاسم ذوالفقاری افزود: از اهداف مهم این رویداد شناسایی مشکلات حوزه آب از نگاه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط با این حوزه بوده که پس از طرح این مشکلات ایده‌هایی ارائه شد که مشکلات حوزه آب را کاهش دهد.

این عضو هیئت‌علمی دانشکده جغرافیا و علوم محیطی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر در رویداد ملی استارتاپ ویکند شرکت کردند و ۱۵۰ ایده به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی ۱۰۰ ایده برتر در این رویداد ارائه گردید.

وی گفت: محورهای این رویداد در بخش‌های مدیریت منابع آب، کشاورزی و صنعت بود و ایده‌ها حول این سه موضوع ارائه شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: امروز با افزایش جمعیت جهان بحران آب یک چالش جدی محسوب می‌شود لذا مدیریت صحیح مصرف آن ضروری است.

علی‌اصغر مولوی افزود: یکی از مناطق مهم  تأمین آب سبزوار حوزه بفره است که  بر اثر سیلاب‌های اخیر آبخوان داری این حوزه  آسیب دیده و نیازمندترمیم است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.