کد خبر : 27040
دیدگاه‌ها برای زهرا بخشی: روا نیست راه سلامت زنان سبزوار به ‌بن‌بست کشانده شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 14:52
-

زهرا بخشی: روا نیست راه سلامت زنان سبزوار به ‌بن‌بست کشانده شود

زهرا بخشی عضو شورای اسلامی شهر سبزوار، از مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در مخالفت با دوچرخه‌سواری زنان انتقاد کرد. او در بخشی از یادداشتی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده، نوشته: «تجربه ثابت کرده هرگاه رضایتمندی و شادمانی برخواسته از نیاز اکثریت جامعه با تابلوهای ممنوعیت متوقف می‌شود، نمودار آماری جرم و جنایت

زهرا بخشی عضو شورای اسلامی شهر سبزوار، از مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در مخالفت با دوچرخه‌سواری زنان انتقاد کرد.

او در بخشی از یادداشتی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده، نوشته: «تجربه ثابت کرده هرگاه رضایتمندی و شادمانی برخواسته از نیاز اکثریت جامعه با تابلوهای ممنوعیت متوقف می‌شود، نمودار آماری جرم و جنایت جهش می‌یابد.»

زهرا بخشی در قسمتی دیگر از مطلب خود، با انتقاد از مصوبه مذکور پرسیده: «آیا روا است سلامت جسم و روح زنان قربانی معدود افراد لاابالی و هنجارشکنی شود که بدون چشم‌چرانی نمی‌توانند از کنار جنس مونث عبور کنند؟»

او همچنین از ایده دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های خاص شهر هم انتقاد کرده و اشاره کرده که در آن صورت هم، «شکل جدیدی از مزاحمت‌ها» علیه زنانی که در کنار دوچرخه‌هایشان و نه سوار بر آن پیاده‌روی می‌کنند، به‌وجود می‌آید.

تنها عضو زن شورای اسلامی شهر سبزوار در ادامه، گفته زنان سبزوار چندسالی است بیش از گذشته به اهمیت ورزش در سلامتی خود پی برده‌اند و در این روزها که مکان‌های ورزشی تعطیل است نیز «برای حفظ سلامتی خود به دوچرخه‌سواری پناه آورده‌اند». او در پایان با اشاره به امکان رعایت فاصله فیزیکی در ورزش دوچرخه‌سواری نوشته است: «روا نیست با چنین مصوبه‌ای راه سلامت و شادمانی زنان این دیار را به بن‌بست بکشانیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.