کد خبر : 26252
دیدگاه‌ها برای سامانه مشاوره سلامت روان در دانشگاه حکیم سبزواری راه‌اندازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 فروردین 1399 - 15:16
-

سامانه مشاوره سلامت روان در دانشگاه حکیم سبزواری راه‌اندازی شد

ایرنا سامانه رایگان مشاوره سلامت در حوزه‌های روان‌شناختی، آسیب‌های اجتماعی و ورزشی در دانشگاه حکیم سبزواری راه‌اندازی شد. رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان این مطلب گفت: این سامانه مشاوره تلفنی رایگان با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و به‌منظور ارائه خدمات روان‌شناختی به شهروندان و دانشجویان راه‌اندازی شده است. دکتر علی‌اصغر مولوی افزود:

ایرنا

سامانه رایگان مشاوره سلامت در حوزه‌های روان‌شناختی، آسیب‌های اجتماعی و ورزشی در دانشگاه حکیم سبزواری راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان این مطلب گفت: این سامانه مشاوره تلفنی رایگان با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و به‌منظور ارائه خدمات روان‌شناختی به شهروندان و دانشجویان راه‌اندازی شده است.

دکتر علی‌اصغر مولوی افزود: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از استادان مجرب و مشاوران توانمند مرکز مشاوره دانشگاه به‌صورت خدمات‌دهی رایگان صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این سامانه مشاوره سلامت به همت مرکز مشاوره و همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و روابط عمومی دانشگاه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان و  دانشجویان می‌پردازد.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.