کد خبر : 23975
دیدگاه‌ها برای سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 17:00
-

سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در سبزوار برگزار شد

ایرنا سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی با حضور پژوهشگران و محققان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. دبیر علمی سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در این مراسم گفت: این سمینار با هدف ترویج رویکردهای بدیع در حوزه‌های نظریه کنترل، بهینه‌سازی و کاربردهای این حوزه برگزار شده است. دکتر مهدی زعفرانیه افزود: ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه سمینار

ایرنا

سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی با حضور پژوهشگران و محققان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دبیر علمی سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در این مراسم گفت: این سمینار با هدف ترویج رویکردهای بدیع در حوزه‌های نظریه کنترل، بهینه‌سازی و کاربردهای این حوزه برگزار شده است.

دکتر مهدی زعفرانیه افزود: ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی ارسال شد که پس از ارزیابی کمیته علمی از ۸۰ مقاله پذیرفته شده ۶۸ مقاله به‌صورت سخنرانی و ۱۲ مقاله به‌صورت پوستر ارائه شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های فردوسی مشهد، پیام نور مشهد، انجمن ریاضی ایران و قطب علمی مدل‌سازی و کنترل سیستم‌ها در برگزاری این همایش با دانشگاه حکیم سبزواری همکاری داشتند.

دبیر علمی سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی گفت: در این سمینار جایزه ویژه دکتر علوی استاد فقید دانشگاه حکیم سبزواری به دو مقاله برتر این سمینار اهدا شد.

سومین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی به مدت دو روز با حضور استادان برجسته کشوری در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود که سه سخنرانی عمومی و برگزاری سه کارگاه تخصصی برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این سمینار ملی است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.