کد خبر : 25517
دیدگاه‌ها برای سه هزار و ۲۰۰ بازدید میدانی از مجاری عرضه سوخت در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 10:41
-

سه هزار و ۲۰۰ بازدید میدانی از مجاری عرضه سوخت در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رضا نیک نظر معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با هدف نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت از لحاظ کمی و کیفی، از ابتدای سال تاکنون، حدود سه هزار و ۲۰۰ بازدید میدانی از ۳۹ باب جایگاه در منطقه سبزوار انجام پذیرفت. معاون منطقه با اعلام

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

رضا نیک نظر معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با هدف نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت از لحاظ کمی و کیفی، از ابتدای سال تاکنون، حدود سه هزار و ۲۰۰ بازدید میدانی از ۳۹ باب جایگاه در منطقه سبزوار انجام پذیرفت.

معاون منطقه با اعلام این خبر افزود: ۸۶ درصد از این تعداد بازدید در راستای کنترل کیفیت فرآورده‌ها و بیش از ۴۰۰ مورد از این بازدیدها نیز جهت انجام تست آب‌یابی مخازن جایگاه‌ها انجام گرفته است.

نیک نظر با اشاره به موقعیت منطقه سبزوار اذعان داشت: با توجه به اینکه این منطقه در شاه‌راه ترانزیتی شمال شرق کشور واقع شده و نقطه تلاقی دو بزرگراه آسیایی و نیز در مسیر زیارتی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) قرار داشته، جزو مسیرهای پر تردد کشور نیز محسوب می‌شود که با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، تدابیری اتخاذ شده تا تمامی مجاری عرضه در این منطقه به‌صورت مستمر بازرسی و مورد نظارت کارشناسان قرار گیرند تا در فعالیت شبانه‌روزی آن‌ها خللی وارد نشود.

وی با بیان اینکه صیانت از حقوق شهروندی، خدمت‌رسانی شایسته و سوخت‌رسانی مطلوب از اولویت‌های کاری این منطقه است، تصریح کرد: به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۳۰ مورد ارزیابی کمی و ۲۵۰ نوبت ارزیابی کیفی از مجاری عرضه در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب به عمل می‌آید که این اقدام عامل مؤثری در جلوگیری از بروز هر تخلف احتمالی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.