کد خبر : 1011
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 4:13
-

شعبانی عطار: علاقمند ادامه خدمت در سبزوار هستم

سبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: هنوز علاقمند هستم برای نظام و مردم خدمت کنم و تا زمانی که مقامات بالا، خدمت به سبزواری‌ها را از بنده بپذیرند در خطه سربداران خواهم ماند. قاسم شعبانی عطار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خبر بازنشسته شدنش از قول رشید معاون استاندار را در رسانه‌ها

shabani-tسبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: هنوز علاقمند هستم برای نظام و مردم خدمت کنم و تا زمانی که مقامات بالا، خدمت به سبزواری‌ها را از بنده بپذیرند در خطه سربداران خواهم ماند.

قاسم شعبانی عطار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خبر بازنشسته شدنش از قول رشید معاون استاندار را در رسانه‌ها خوانده اظهار کرد: بنده سرباز نظام و انقلاب هستم و تا روزی که نیاز به حضورم باشد درخدمت نظام هستم البته زمانی هم که احساس کنم وجودم غیرموثر است آمادگی واگذاری مسئولیت را دارم.

نماینده عالی دولت در بزرگترین شهرستان خراسان رضوی پس از مشهد مقدس همچنین درباره ادامه خدمتش در فرمانداری سبزوار گفت: بنده علاقمند هستم در سبزوار بمانم و تا زمانی که مقامات بالا خدمت به سبزواری‌ها را از بنده بپذیرند در خطه سربداران خواهم ماند.

شعبانی عطار در ادامه در پاسخ خبرنگار مهر درباره تغییر رئیس دانشگاه پیام نور سبزوار اینگونه بیان کرد: بنده از انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور و برکناری آقای امینی اطلاع ندارم.

وی با بیان اینکه تودیع یا معارفه مدیران دستگاه های اجرائی هر شهرستان باید با هماهنگی فرماندار آن شهر صورت بگیرد افزود: البته دانشگاه‌ها از این موضوع مستثنی هستند هرچند در انتصاب این مراکز هم فرماندار شهر را مطلع می‌‌کنند بهر حال دانشگاه پیام نور ما را از برگزاری مراسم انتصاب رئیس جدید مطلع نکرده است.

فرماندار سبزوار در بخش دیگری از گفتگو درباره انتصاب محبوبه طبسی به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد گفت: تجربیات و اتفاقات ناخوشایندی از مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در سال های اخیر داشتیم.

وی افزود: انتصاب ۳ تن از فرهنگیان سایر دستگاه های اجرائی در راس اداره فرهنگ شهرستان انتظارات ما را برآورده نکرد به همین دلیل با توجه به تجربیات سال های قبل تصمیم گرفتیم از نیروهای این اداره برای مدیریت این دستگاه اجرائی استفاده کنیم.

وی با اشاره به مشورت هایی با جامعه هنرمندان در این زمینه گفت: از آنجائی که خانم طبسی از جایگاه نسبتا خوبی در بین هنرمندان برخوردار است همچنین وی یک دوره ۸ ماهه را به عنوان کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را مدیریت کرد به این نتیجه رسیدیم که وی لیاقت این سمت را دارد.

شعبانی عطار در پاسخ سوالی که آیا انتصاب طبسی به دلیل سفیر وزیر فرهنگ به سبزوار بوده گفت: بنده به شدت این موضوع را تکذیب می کنم چرا که انتخاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار یک ماه قبل از سفر وزیر با مدیر کل استان هماهنگ شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مهدی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

ما اگه بخواهیم ایشان نباشند باید با کی صحبت کنیم؟

تشنه ی خدمت شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

ما تو کشور ۲ مدل خدمت داریم
یکی خدمت سربازی که همه ازش فراری هستن و می خوان معافی (یا حداقل کسر خدمت) بگیرن…
یکی هم خدمت به مردم که همه مسئولین ما تشنه ی این مدل خدمتند
الآن همه ی شهر دارن میگن آقا شما وقتشه بازنشسته بشی/میگه نه.من می خوام خدمت کنم.
برادر جان شما برو شهر خودت خدمت کن.الآن حتی سربازا رو هم می ندازن شهر خودشون واسه خدمت.شما چرا باید این همه سختی بکشی؟

تازه مسلمان یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۵۸

چقدر خوبه که ایشون به یک نقطه دیگر کشور بره و خدمت کنه تا مردم اونجا هم از خدمات ایشون بهره مند بشن !!

1 دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

شکر خدا ظاهرا جناب مهندس رفتنی شدند.

نظرات بسته شده است.