کد خبر : 12340
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 16:27
-

شورای منفعت طلب یا رسانه‌های بی حواس؟

سبزواریان: جلسه (مثلاً) استیضاح شهردار سبزوار بدون شروع رسمی و قانونی، با ریش سفیدی ریاست شورا به اتمام رسید؛ اما هنوز سوال‌های زیادی درباره این جلسه وجود دارد که کسی درباره آن پاسخگو نیست. یکی از مهم‌ترین دلایل درخواست اعضای شورای شهر برای استیضاح وی، مصاحبه‌ای بود که محمدعلی طالبی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم انجام

tasnim-talebi-takzib01سبزواریان: جلسه (مثلاً) استیضاح شهردار سبزوار بدون شروع رسمی و قانونی، با ریش سفیدی ریاست شورا به اتمام رسید؛ اما هنوز سوال‌های زیادی درباره این جلسه وجود دارد که کسی درباره آن پاسخگو نیست.

یکی از مهم‌ترین دلایل درخواست اعضای شورای شهر برای استیضاح وی، مصاحبه‌ای بود که محمدعلی طالبی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم انجام داده بود و در آن شورای شهر سبزوار را به منفعت‌طلبی متهم کرده بود. (استخدام فامیلی در یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری سبزوار)

این خبر در دیگر سایت‌های شهرستان نیز بازتاب داشت و باعث اصرار بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر، جهت پاسخگویی شهردار شد. (شهردار سبزوار افشا کرد)

تا روز برگزاری جلسه، از طرف شهردار و سایت شهرداری هیچ اظهارنظری درباره این خبر صورت نگرفت. این خبر باعث جبهه‌گیری تند رئیس شورای اسلامی شهر در برابر شهردار گردید و به نظر می‌رسید دوران دل و قلوه دادن‌های طالبی و کرامت به سر رسیده است.

با شروع جلسه استیضاح، محمدعلی طالبی اقدام به ارائه مطالب و دفاعیات خود نمود و در ابتدای همه این مطالب، مصاحبه خود با تسنیم را تکذیب و تصحیح نمود. (نگفته های شهردار سبزوار در جلسه استیضاح)

جدای از تمامی حاشیه‌های صورت گرفته در این جلسه، هنوز معلوم نشده است که چرا شهردار در فاصله انتشار خبر تا برگزاری جلسه واکنشی به این موضوع نداشتند و چرا سایت خبرگزاری تسنیم همچنان این مصاحبه را بدون تصحیح، منتشر کرده است؟

البته دیگر رسانه‌های سبزواری هم که اقدام به انتشار مصاحبه مذکور و ارائه تحلیل پیرامون آن کرده بودند هم متن مصاحبه را بدون تغییر در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس یکشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

دروغ مصلحتی بوده شما زیاد سخت نگیرید.

نظرات بسته شده است.