کد خبر : 23873
دیدگاه‌ها برای شکارچیان ۴ رأس قوچ وحشی در جغتای دستگیر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 11:00
-

شکارچیان ۴ رأس قوچ وحشی در جغتای دستگیر شدند

ایرنا با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست جغتای و پیگیری دستگاه قضایی، شکارچیان متخلف چهار رأس قوچ وحشی در این شهرستان دستگیر شدند. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست جغتای با بیان این مطلب گفت: این شکارچیان، چهار رأس قوچ وحشی را در منطقه شکار ممنوع این شهرستان شکار کردند که با پیگیری مأموران یگان حفاظت و دستگاه قضایی

ایرنا

با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست جغتای و پیگیری دستگاه قضایی، شکارچیان متخلف چهار رأس قوچ وحشی در این شهرستان دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست جغتای با بیان این مطلب گفت: این شکارچیان، چهار رأس قوچ وحشی را در منطقه شکار ممنوع این شهرستان شکار کردند که با پیگیری مأموران یگان حفاظت و دستگاه قضایی دستگیر شدند.

مصطفی کلاته افزود: با صدور احکام قضایی، مجوز اسلحه شکاری این متخلفان ضبط و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: بر مبنای مصوبه شورای عالی محیط‌زیست این متخلفان به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال برای جبران خسارت وارده به محیط‌زیست محکوم شدند که باید به حساب خزانه واریز کنند.

منطقه شکار ممنوع ریوند در محدوده شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین و داورزن با وسعت ۷۵ هزار و ۱۰۸ هکتار با سیمای طبیعی برخوردار از کوهستان، دشت و تپه ماهور یکی از زیستگاه‌های ارزشمند حیات‌وحش در خراسان رضوی به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.