کد خبر : 8697
دیدگاه‌ها برای ضیافت افطار مدیریت یکپارچه شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:39
-

ضیافت افطار مدیریت یکپارچه شهری

سبزواریان: در ضیافت افطار مدیریت یکپارچه شهری، بر همگرایی و هم افزایی مدیران شهری سبزوار برای توسعه شهری این شهر تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سال هاست که یکی از آرزوهای مردم و مسئولین جهت رشد و توسعه و جلوگیری از موازی کاری در بین ادارات مختلف اجرای مدیریت یکپارچه شهری است.

سبزواریان: در ضیافت افطار مدیریت یکپارچه شهری، بر همگرایی و هم افزایی مدیران شهری سبزوار برای توسعه شهری این شهر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سال هاست که یکی از آرزوهای مردم و مسئولین جهت رشد و توسعه و جلوگیری از موازی کاری در بین ادارات مختلف اجرای مدیریت یکپارچه شهری است.

شب گذشته شهرداری سبزوار میزبان جمعی از مدیران شهری در محل خانه ترشیزی بود که با هم افزایی و مدیریت یکپارچه در یک موضوع مهم توانستند آرزوی چندساله را تحقق بخشند، میهمانان این ضیافت افطار امام جمعه، فرماندار سبزوار، اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادرات مخابرات، برق، دادگستری، دادستان، جمعی از مدیران شرکت انتقال خطوط لوله منطقه شرق شاهرود و مدیران شهرداری بودند.

در این ضیافت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار با اشاره به طرح جابجایی خطوط لوله فرآورده های نفتی، اجرای سریع این پروژه را حاصل همدلی و همراهی مدیران شهری دانست.

کاظم کرامت با بیان اینکه اجرای این طرح یکی از آرزوی های چندین ساله مردم و مسئولین سبزوار بود، گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در احیای منطقه ۴۰ متری دوم و خیابان شهید باهنر خواهد داشت.

مدیر خطوط لوله شرق نیز اجرای این طرح بزرگ شهری در سبزوار را ماحصل همراهی همه مدیریت شهری سبزوار بیان کرد و از امام جمعه سبزوار بواسطه اجازه ی عبور خطوط انتقال از جایگاه نمازجمعه و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت اجرای موفق و سریع این طرح تقدیر ویژه کرد.

دیار محمدی گفت: با توجه به تجربه کاری در شهرهای مختلف در کمتر جایی این همدلی و همراهی بین مسئولین را شاهد بوده و برای نخستین بار است که مسئولین یک منطقه را در اجرای یک پروژه شهری در کنار هم می بیند.

لازم به توضیح است پس از این ضیافت معاون استاندار و فرماندار سبزوار به همراه جمعی از مدیران شهری از روند عملیات اجرایی ارگ امیریه و برخی دیگر از پروژه های شهری بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.