کد خبر : 32005
دیدگاه‌ها برای طرح «حامیم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 7:37
-

طرح «حامیم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد

آیین افتتاحیه طرح «حامیم» شامل دوره توانمندسازی علمی، فرهنگی، مهارتی دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی، با حضور ۵۰۰ دانشجو به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎‌های خراسان رضوی شامگاه شنبه در این آیین گفت: طرح «حامیم» در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر جهاد تبیین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب افزود: دانشجویان به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم، نقش موثری در مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و نظام دست به جنگی ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی زده‌اند و از تمامی فرصت‌ها برای انحراف و تخریب انقلاب استفاده می کنند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خراسان رضوی  گفت: در طرح “حامیم” به دانشجویان، به عنوان ادامه دهندگان راه انقلاب و شهدا، آموزش‌های عقیدتی، بصیرتی، اندیشه سیاسی، مباحت تاریخ انقلاب اسلامی و مهارت تشکیلاتی با رویکرد هم افزایی ارائه می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طرح “حامیم” به نوعی تورنمت گروهی دانشجویی است که در آن آموزش مباحث معرفتی، بصیرتی، سیاسی، مهارت فردی، تشکیلاتی و فرهنگی رقابت دانشجویی نیز برگزار می شود.

رسول نوروزی افزود: در این طرح دانشجویان ابزارها و مهارت‌های مورد نیاز را برای انجام کار در دانشگاه به صورت عملیاتی فرا می گیرند.

وی ادامه داد: این طرح آموزشی به مدت ۱۲ روز به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ دانشجوی بسیجی از دانشگاههای ۲۲ شهرستان خراسان رضوی در این دوره حضور دارند.

امام جمعه سبزوار نیز گفت: دیار سربداران تاریخ بسیار ارزشمندی دارد و تاریخ این دیار آمیخته با ولایت، مقاومت، ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: طرح “حامیم”، دستاوردهای مناسبی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب خواهد داشت تا همگی افتخار این را داشته باشند که سرباز و پشتیبان ولایت فقیه به عنوان نعمت بزرگ الهی باشند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این آیین گفت: مخاطب اصلی طرح «حامیم»، دهه هشتادی‌های کشور هستند که انتظار می‌رود این طرح در جهان اسلام شوری ایجاد کند که این مهم با عزم جدی و راسخ همه ما محقق می‌شود.

دکتر محمدعلی زنگنه اسدی افزود: از طریق این طرح زمینه کارآمدسازی دانشجویان و پرورش دانشجوی موفق در تراز دانشگاه اسلامی و انقلاب اسلامی فراهم می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.