کد خبر : 8526
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:23
-

طلاق و اعتیاد مهم ترین معضلات شهرستان خوشاب است

سبزواریان: فرماندار خوشاب گفت: هدف اصلی دشمنان از راه اندازی شبکه های ماهواره ای سست نمودن بنیان خانواده است. به گزارش بصیر سبزوار، حسین ابراهیمی در جلسه کمیته بانوان پیش گیری از آسیب های اجتماعی را یک اصل دانست و اظهار داشت: برای داشتن جامعه متعالی باید آسیب ها اجتماعی راشناخت و به دنبال پیشگیری

hosein-ebrahimi-khoshabسبزواریان: فرماندار خوشاب گفت: هدف اصلی دشمنان از راه اندازی شبکه های ماهواره ای سست نمودن بنیان خانواده است.

به گزارش بصیر سبزوار، حسین ابراهیمی در جلسه کمیته بانوان پیش گیری از آسیب های اجتماعی را یک اصل دانست و اظهار داشت: برای داشتن جامعه متعالی باید آسیب ها اجتماعی راشناخت و به دنبال پیشگیری از آنها باشیم.

وی عمده ترین آسیب های اجتماعی در شهرستان را معضل بیکاری، اعتیاد، طلاق، گسترش استفاده از شبکه های ماهواره و ضعف مهارت های زندگی برشمرد و بیان داشت: پیشگیری از این آسیب ها تعامل همه جانبه دستگاهها و فراهم نمودن بستر های رفع این معضلات را بابرنامه ریزی صحیح می طلبد.

ابراهیمی تصریح کرد: استفاده گسترده از شبکه های ماهواره ای آسیب جدی است که منجر به ساختار شنکی در خانواده ها و تغییر سبک زندگی کهن ایرانی اسلامی و از بین رفتن فرهنگ ما خواهد شد.

وی بابیان اینکه کم ترین عارضه اعتیاد در خانواده متلاشی شدن کانون گرم خانواده است عنوان کرد: آسیب های فرد معتاد در جامعه هزینه بسیاری دارد و بهترین روش برای کاهش این هزینه ها پیشگیری خواهد بود.

وی در پایان اجرای برنامه های فرهنگی، برگزاری کلاس های آموزشی را از جمله راه کارهای موجود برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان دانست وتاکید کرد: مقابله با این دست مشکلات عزم جدی مسئولان و همراهی خانواده ها را می طلبد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۳

رئیس آموزش و پرورش بارها گفته سبزوار از نظر مدرسه و فضای اموزشی خیلی مشکل و کم دارد. نمی دانم چرا مسئولان از بنیاد برکت پیگیری نمی کنند که در مناطق محروم منطقه سبزوار مدرسه بسازد؟ کار بنیاد برکت همین است و تا حالا در روستاها و شهرهای زیادی مدرسه ساخته است. نمی دانیم مسئولان آموزش و پرورش ما اصلا بنیاد برکت را می شناسند یا نه؟ لطفا به گوش مسئولان برسانید.

نظرات بسته شده است.