دیدگاه‌ها برای عنابستانی از دست چه کسی عصبانی است؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 15:40
-

عنابستانی از دست چه کسی عصبانی است؟

پروندۀ ویژۀ افشاگری علیه مؤسسۀ آبادانی (بخش اول)

در روزهای اخیر، ویدیویی منتشر شده است که به شکل ویترینی تدوین شده و با موسیقیِ متن، افکت‌ها و ترنزیشن‌های هیجانی و احساسی، بخشی از سخنرانیِ علی‌اصغر عنابستانی را به نمایش گذاشته است. هرچند اولین نکته‌ای که در این ویدیو جلب توجه می‌کند، جمعیتِ گاوهایی است که که در بک‌گراند (زمینه) مشغول چرا هستند، اما نکتۀ بسیار مهم‌تری در این سخنان وجود دارد.

می‌توانیم کج‌سلیقگی در انتخابِ لوکیشنِ گاوداری و زاویۀ دوربینی که گاوها را نشان می‌دهد، به گردن دفتر و روابط عمومیِ همیشه ضعیفِ آقای نماینده بگذاریم اما نمی‌توانیم از کنار عصبانیت او و نیز اضطرابی که در کلامش نهفته است به راحتی بگذریم. عنابستانی در مورد سوم شخصِ نامعلوم صحبت می‌کند و حتی به او می‌گوید: تو قرار است روزی بمیری! پس مواظب کارهایت باش!

او حسابی عصبانی است و مدام از «قفل شدنِ» پروژه‌ها گله می‌کند و همۀ این مشکلات را به گردنِ شخصی می‌اندازد که به تعبیرِ عنابستانی «به بهانۀ مبارزه با فساد» همه‌چیز را قفل کرده است.

آیا به راستی تمام مشکلات حوزۀ انتخابیه و عدمِ پیش رفتن پروژه‌ها فقط به خاطر آن سوم شخصِ ناشناس است؟ بی‌تردید شخصی که مد نظر آقای نماینده است، فقط در شهرستان سبزوار مسئولیت دارد و با هیچ چسب و سریشی نمی‌توان مشکلات ۵ شهرستان دیگر حوزۀ انتخابیه را گردنِ او انداخت. پس مشخص است که رنج و اضطراب عنابستانی، به خاطر قفل شدنِ پروژه‌ها نیست و عاملِ دیگری پشت این عصبانیت پنهان است.

با بالا گرفتنِ تنش‌ها و چالش‌ها در مورد مسئلۀ مهمِ دیار سربداران، تصمیم داریم در یک پروندۀ مفصل به تاریخچۀ این مشکل بپردازیم و با توجه به پاسخ‌گو نبودنِ مسئولان امر، می‌خواهیم طرح سؤال و افشاگری کنیم. مؤسسۀ آبادانی دیار سربداران – که هنوز کسی در مورد بنیاد قانونیِ «مؤسسه» بودنش پاسخگو نبوده- آن قسمتی از شهر و دیار ماست که پروژه‌هایش قفل شده‌اند! جالب آن‌که جنابِ نماینده، مسئولیت‌های مهمی نیز در تاریخ این مؤسسه داشته است.

سبزواریان و سبزوارفوری، به صورت مشترک، پرونده‌ای ویژه را در این زمینه آغاز خواهند کرد تا افکار عمومی در مورد بسیاری از پشت‌پرده‌های مهمِ منطقه، آگاه شود. بر حسب نیاز، مطالبی که در گذشته منتشر شده‌اند نیز بازنشر می‌شوند تا اذهان مخاطبان گرامی از تاریخچۀ آن نیز مطلع باشند.

همراه ما باشید…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.