کد خبر : 30173
دیدگاه‌ها برای فرماندار جدید خوشاب خراسان رضوی معرفی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 12:08
-

فرماندار جدید خوشاب خراسان رضوی معرفی شد

محمود شم آبادی در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان خوشاب خراسان رضوی معرفی شد. سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خوشاب گفت: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم

محمود شم آبادی در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان خوشاب خراسان رضوی معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خوشاب گفت: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم با شعار مردم محوری، خدمتگزاری، عدالت محوری و مبارزه با تجمل پای کار آمده اند. 

سید هادی طباطبایی افزود:فرماندار جدید شهرستان خوشاب با ایجاد فضای امن در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و اداری و رفع بروکراسی پیچیده، بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم کند. 

وی ادامه داد: فرماندار پیشین شهرستان خوشاب از نیروهای جانباز و آزاده سرافرازی است که از ظرفیت وی در بخش‌های دیگر خدمتگزاری استفاده می‌شود و فرماندار جدید خوشاب نیر از فرزندان دلسوز و مطمئن این منطقه و فرزند شهید است که تجارب متعددی در وزارت کشور داشته است.

فرماندار سابق خوشاب نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای ۲ سال گذشته در این شهرستان گفت: در حوزه اشتغال افرون بر ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال جاری برای این شهرستان اختصاص یافته که از این محل ۴۳۷ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

امان‌الله خدمتگزار افزود: همچنین از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به این شهرستان اختصاص داده شده است تا در مناطق محروم و با هدف ایجاد فرصت شغلی برای جوانان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری پرداخت شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۶۳ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با سرمایه‌گذاری هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسیده است.

او اضافه کرد: طرح گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان خوشاب در منطقه دره یام با هزینه ۱۴۱ میلیارد ریال و احداث پروژه آب شیرین‌کن خوشاب با حدود ۴۰ میلیارد ریال و نیز ارتقای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خوشاب برخی از اقدامات صورت گرفته طی سال‌های گذشته بوده است.

در پایان این مراسم محمود شم آبادی به عنوان فرماندار جدید شهرستان خوشاب معرفی و از خدمات ۲.۵ ساله  امان‌الله خدمتگزار فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

از جمله سوابق محمود شم آبادی می‌توان به بخشداری روداب سبزوار و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سبزوار اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.