کد خبر : 21201
دیدگاه‌ها برای فرماندار خوشاب: انتقاد غیرمنصفانه کارشکنی است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 15:54
-

فرماندار خوشاب: انتقاد غیرمنصفانه کارشکنی است

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: انتقاد غیرمنصفانه نسبت به عملکرد دولت در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن، نوعی کارشکنی است که به منافع ملی آسیب وارد می‌زند. حسن ابارشی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان خوشاب تلاش برای تخریب دولت و چهره‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را از توطئه‌های دشمن برای ایجاد فاصله بین

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: انتقاد غیرمنصفانه نسبت به عملکرد دولت در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن، نوعی کارشکنی است که به منافع ملی آسیب وارد می‌زند.

حسن ابارشی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان خوشاب تلاش برای تخریب دولت و چهره‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را از توطئه‌های دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام توصیف و بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی پس از آنکه پی برده‌اند تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران بی‌اثر شده‌اند، ایجاد موج ناامیدی در جامعه را با تلاش برای تخریب چهره‌های نظام در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: سناریوی پیچیده دشمن علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شکست خورده زیرا همه مسئولان و کارگزاران نظام هوشیارتر از همیشه پای کار هستند به‌طوری‌که ظرف ماه‌های اخیر با همت مردم و مسئولان شاهد کاهش مشکلات اقتصادی بوده‌ایم.

فرماندار خوشاب همچنین توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج‌فارس توسط سپاه پاسداران اشاره و بیان کرد: این اقدام مقتدرانه بیانگر عزت و توان حافظان امنیت کشور در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ساقط نمودن پهپاد متجاوز آمریکایی و نیز توقیف نفتکش انگلیسی ناقض قوانین بین‌المللی ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی توان پاسداری از حریم کشور را دارد.

ابارشی در ادامه این نشست همچنین به اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: در این چارچوب موتور مولد و محرک اقتصاد در بخش‌های کشاورزی و صنعت خوشاب ایجاد و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری فراهم شده‌اند.

وی گفت: در حوزه آموزش‌وپرورش هم اقداماتی مثبت در خصوص تأمین فضای فیزیکی، آموزشی و مدیریت بهینه در شهرستان خوشاب انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.