کد خبر : 25990
دیدگاه‌ها برای فرماندار خوشاب: مسافران سفر خود به روستاهای شهرستان را محدود کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 15:39
-

فرماندار خوشاب: مسافران سفر خود به روستاهای شهرستان را محدود کنند

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران و هم‌وطنان خوشابی که در سایر مناطق زندگی می‌کنند سفر خود به روستاهای این شهرستان را محدود کنند. امان‌الله خدمتگزار افزود: بر مبنای آمار رسیده طی یک هفته گذشته حدود هزار و ۵۰۰ مسافر راهی مناطق روستایی این شهرستان شده‌اند. وی تصریح کرد: با وجود اینکه

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران و هم‌وطنان خوشابی که در سایر مناطق زندگی می‌کنند سفر خود به روستاهای این شهرستان را محدود کنند.

امان‌الله خدمتگزار افزود: بر مبنای آمار رسیده طی یک هفته گذشته حدود هزار و ۵۰۰ مسافر راهی مناطق روستایی این شهرستان شده‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه کار غربالگری و تب سنجی مسافران انجام می‌شود به شهروندان توصیه می‌کنیم برای مهار و کنترل بیماری کرونا از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان در مسیر جاده بین‌المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد از این‌رو سه پایگاه غربالگری کرونا در مسیرهای ورودی آن مستقر شده‌اند.

خدمتگزار با بیان این‌که تمامی مراسم پرازدحام و مسابقات ورزشی در شهرستان خوشاب و مناطق روستایی آن تعطیل شده است افزود: شهروندان با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی مانع گسترش بیماری کرونا شوند.

وی با اشاره به تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اداری خوشاب در مقابله با بیماری کرونا از  زحمات خبرنگاران نیز برای اطلاع‌رسانی و افرایش آگاهی مردم تشکر کرد.

او با اشاره به هشدارهای  هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش شدید باران  و سیلابی شدن مسیرها طی روزهای آینده  در خراسان رضوی از مردم خواست از سفر به مناطق کوهستانی و مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.