کد خبر : 25237
دیدگاه‌ها برای فرماندار داورزن: کم‌کاری مدیران در تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی توجیه‌پذیر نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 18:39
-

فرماندار داورزن: کم‌کاری مدیران در تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی توجیه‌پذیر نیست

ایرنا فرماندار داورزن گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی اصلی‌ترین برنامه عملیاتی استان خراسان رضوی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه همه‌جانبه تعریف شده ازاین‌رو کم‌کاری مدیران این شهرستان در اجرای طرح مثلث اقتصادی توجیه‌پذیر نیست. حسین اسداللهی در نشست شورای اداری شهرستان داورزن افزود: در شرایطی که طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تأیید و حمایت

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی اصلی‌ترین برنامه عملیاتی استان خراسان رضوی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه همه‌جانبه تعریف شده ازاین‌رو کم‌کاری مدیران این شهرستان در اجرای طرح مثلث اقتصادی توجیه‌پذیر نیست.

حسین اسداللهی در نشست شورای اداری شهرستان داورزن افزود: در شرایطی که طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تأیید و حمایت مسئولان خراسان رضوی و شهرستان قرار گرفته و همه نهادها و مردم در آن مشارکت دارند برخی مدیران در اجرای آن همکاری لازم را ندارند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ۱۸ پروژه با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۹۸ نفر در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

فرماندار داورزن گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی دو طرح صنعتی سیم و کابل و ریخته‌گری فولاد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی داورزن آغاز شده است.

اسداللهی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی برای حمایت از آرمان‌های نظام حضور داشته‌اند و در این شرایط مسئولان باید بیش از گذشته قدردان مردم بوده و با کار جهادی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.  

الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی، طرحی ابتکاری از سوی «علیرضا رزم حسینی» استاندار کنونی خراسان رضوی است که بر پایه بهره‌گیری از توان‌بخش خصوصی برای توانمندسازی نقاط محروم و روستایی مبتنی بر همگرایی و همکاری همه ارکان حاکمیت است که اجرای آن از بهمن‌ماه سال گذشته در همه نقاط خراسان رضوی آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.