کد خبر : 25877
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: روستاییان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 14:48
-

فرماندار سبزوار: روستاییان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: در روزهای اخیر شاهد رفت‌وآمد زیاد روستاییان به شهر هستیم که به منزله جدی نگرفتن بیماری کرونا از سوی آنهاست. احمد برادران در ستاد بحران پیشگیری از کرونا در شهرستان سبزوار افزود: روستاییان برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از ورود به مناطق شهری برای خرید

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در روزهای اخیر شاهد رفت‌وآمد زیاد روستاییان به شهر هستیم که به منزله جدی نگرفتن بیماری کرونا از سوی آنهاست.

احمد برادران در ستاد بحران پیشگیری از کرونا در شهرستان سبزوار افزود: روستاییان برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از ورود به مناطق شهری برای خرید شب عید و کالاهای غیرضروری خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از جمعیت مناطق روستایی سالمندان هستند که زمینه ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا بیشتر است لذا به شهروندان توصیه می‌شود در خانه بمانند و میزبانی از مسافران نوروزی و میهمانان خود در تعطیلات نوروز را به زمان دیگری موکول کنند.

فرماندار سبزوار گفت: همه شهروندان و روستاییان با پویش «در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انسانی انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

بر مبنای آخرین آمار مرکز بهداشت و درمان سبزوار از مجموع ۳۰ بیمار مبتلای قطعی به ویروس کووید- ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه یعنی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن سه تن از آن‌ها فوت کرده‌اند.  

۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۶۰ روستای این شهرستان سکونت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.