کد خبر : 32012
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 14:29
-

فرماندار سبزوار: هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار: انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت‌های علمی و فناوری‌، دستاوردهای فراوانی داشته است که هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین در خصوص معرفی این دستاوردهاست.

حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سبزوار افزود: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته به اندازه کافی کار نشده و بسیاری از حقایق و واقعیت‌های انقلاب بیان نشده است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین امروز یک فریضه است تا غفلت‌ها در اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب به مردم جبران شود و مسئولان و رسانه‌ها باید با نقش آفرینی در این حوزه، اعتماد اجتماعی را ارتقا داده و روحیه امید را در فضای جامعه تقویت کنند.

فرماندار ویژه سبزوار تصریح کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دستگاه‌های دولتی و اجرایی  به صورت تحلیلی و آماری، گزارش اقدامات خود را در جامعه منعکس کنند تا جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار گرفته و آن را نسبت به دوران گذشته مقایسه نمایند.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال سرنگونی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند که این نیت پلید آنان در قالب درگیری‌های داخلی، عملیات‌های تروریستی، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی بروز یافته است.

ابراهیمی ادامه داد: مردم ایران علیرغم برخی مشکلات، با مقاومت، پایداری، بصیرت در صحنه حضور داشته‌اند و با تبعیت از ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی نقش محوری در حوزه مقاومت دارد و هدف اصلی گروه‌های تکفیری تروریستی، ضربه زدن به پایه و ستون اصلی مقاومت بود که در آن ناکام ماندند.

فرماندار ویژه سبزوار افزود: با وجود جنگ اقتصادی، جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که هیچ معادله‌ای در منطقه و حتی آسیا و برخی معادلات جهانی بدون نقش آفرینی ایران به نتیجه نمی‌رسد.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با روحیه جهادی و کاری، یک تحول جهادی در کشور ایجاد کرده است که تداوم این مسیر به کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف می‌انجامد.

با توجه به انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهیدان محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.