کد خبر : 26458
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: کرونا نباید مانع جهش تولید شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 15:16
-

فرماندار سبزوار: کرونا نباید مانع جهش تولید شود

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمامی اختیارات خود برای حمایت از تولید استفاده کنند تا بیماری کرونا مانعی در راه جهش تولید نشود. احمد برادران در نشست با فعالان صنعتی سبزوار افزود: هرچند شیوع بیماری کرونا، تولید را با مشکلات کمی مواجه کرده اما به حداقل رساندن مشکل واحدهای تولیدی و

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمامی اختیارات خود برای حمایت از تولید استفاده کنند تا بیماری کرونا مانعی در راه جهش تولید نشود.

احمد برادران در نشست با فعالان صنعتی سبزوار افزود: هرچند شیوع بیماری کرونا، تولید را با مشکلات کمی مواجه کرده اما به حداقل رساندن مشکل واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال موجود در این شرایط از مهم‌ترین اهداف است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: تحقق این شعار نیاز به عزم ملی، هماهنگی بین بخشی و کار جهادی است.

فرماندار سبزوار گفت: در اتاق مدیران این شهرستان به روی صنعتگران و کارآفرینان باز است و  دفتر سرمایه‌گذاری نیز بستر جذب سرمایه و کارآفرینان را در سبزوار فراهم کرده است.

برادران افزود: در شرایط کنونی بر اثر بیماری کرونا برخی از واحدهای صنعتی شهرستان با مشکل مالیات و بیمه تأمین اجتماعی مواجه هستند که برای رفع آن هماهنگی‌های خوبی با مسئولان استانی صورت گرفته است.

سبزوار دارای دو شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آن‌ها فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.