کد خبر : 29238
دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی سبزوار: جرائم خشن در این شهرستان کاهش یافته است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 13:29
-

فرمانده انتظامی سبزوار: جرائم خشن در این شهرستان کاهش یافته است

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس و دستگاههای امنیتی و قضایی میزان جرائم خشن در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیری یافته است. سرهنگ حسین بیات مختاری روز چهارشنبه همزمان با هفته نیروی انتظامی در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سبزوار، افزود: نزاع دسته جمعی در این شهرستان

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس و دستگاههای امنیتی و قضایی میزان جرائم خشن در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیری یافته است.

سرهنگ حسین بیات مختاری روز چهارشنبه همزمان با هفته نیروی انتظامی در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سبزوار، افزود: نزاع دسته جمعی در این شهرستان ۳۸ درصد، سرقت به عنف ۶۲ درصد و وقوع قتل ۷۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

وی با اشاره به استقرار این شهرستان در چهارراه ارتباطی شرق، غرب و جنوب به شمال کشور افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ بیات مختاری افزود: این میزان کشف مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار و  تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و مشارکت پلیس استان های خراسان جنوبی و خراسان شمالی انجام شده است.

فرمانده انتظامی سبزوار ادامه داد: در راستای مشارکت پلیس با طرح مواسات و اجرای طرح “اکرام  ایتام”، همکاران این نیرو با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپرستی شماری از کودکان یتیم را بر عهده گرفتند.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به این اقدام خداپسندانه اضافه کرد: خداوند متعال رسیدگی به امور مادی و معنوی ایتام را پس از احسان به والدین و نزدیکان و محبت به آنان یک ارزش و معیار برای تکامل انسان معرفی کرده است،

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: منابع مالی این گونه فعالیت‌های خداپسندانه از وجوه شخصی کارکنان پلیس تامین و به یاری خدا در طول سال جاری به صورت مستمر اهدا خواهد شد.

سرهنگ بیات مختاری همچنین با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری با عنوان “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” افزود: این شعار برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است که فرمودند «مردم می خواهند پلیس، قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد».

وی اظهار داشت: در همین راستا هوشمندسازی و توانمندسازی پلیس، نوسازی و تجهیز ناوگان خودروی نیروی انتظامی شهرستان سبزوار انجام گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.